جاذبه های تور تایلند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، تایلند با جاذبه‌هایی همچون سواحل آفتابی، طبیعتی بکر و دیدنی، معابدی با معماری فوق‌العاده، مراکز خرید مدرن، غذاهای خیابانی خوشمزه و تفریحات در لیست سفر بسیاری از گردشگران حرفه‌ای قرار دارد.

جاذبه های تور تایلند

کوچانگ (Ko Chang) در تور تایلند

کوچانگ که در نزدیکی مرز کامبوج قرار گرفته، دومین جزیره بزرگ تایلند و از بزرگترین جزایر مجمع الجزایر کوچانگ در تور تایلند می‌باشد. کوچانگ با آبشارهای زیبا، صخره های مرجانی و جنگل های متراکم از زیباترین جزایر تایلند است و دارای انواع گوناگونی از جانوران از جمله گوزن ،فیل، پرندگان مختلف و مار است. در طی ده سال گذشته کوچانگ به یکی از جاذبه های توریستی مهم تور تایلند تبدیل کرده است.

جزایر سیمیلیان (Similian Islands) در تور تایلند

جزایر سیمیلیان که در غرب دریای اندامان واقع شده از بهترین نقاط تایلند برای غواصی محسوب می شود. این مجمع الجزایر دارای 9 جزیره با جنگل های استوایی و سواحل شنی زیبا است. صخره های مرجانی و سنگ های گرانیتی عظیم با پوشش مرجان های سخت از زیبایی های این جزایر به شمار می‌روند.

بازار چیانگ مای (Chiang Mai Night Bazaar) در تور تایلند

چیانگ مای یکی از جاذبه های برتر در تایلند است. این بازار معروف که در چندین خیابان گسترده شده، دارای انواع مختلف صنایع دستی و هنری، لباس و پوشاک و انواع محصولات وارداتی می باشد. این بازار ابتدا متعلق به چینی ها بود اما بعد از اینکه رشد و توسعه یافت و ساختمان های تجاری بیشتری در آن ساخته شد، دیگر مدیریت آن به عهده ی چینی ها نیست، بلکه تعداد زیادی از تایلندی ها ان را اداره می‌کنند.

خلیج فنگ نکا (Phanf Nga Bay) در تور تایلند

این خلیج یکی از جاذبه های توریستی محبوب و یکی از مناطق خوش منظره در کشور تایلند است که در 59 کیلومتری جزیره Phuket واقع شده است. این خلیج دارای غارهای زیبا با سنگ های آهکی می باشد و معروفترین جزیره آن Ko Ping Kan است. یکی از روش های رفتن به این جزیره استفاده از قایق های پارویی است که تنها راه برای رفتن به داخل غارها نیز می باشد.

گرند پالاس (Grand Palace) در تور تایلند

ساخت این کاخ در سال 1782 زمانیکه پایتخت سیام از Thonburi به بانکوک منتقل شد، آغاز شد. این کاخ تا هنگام مرگ شاه Andana در سال 1946 به عنوان محل اقامت پادشاهان استفاده می شد. برادر شاه Andana، شاه Bhumibol Adulyadej که توانست برادر خود را شکست بدهد، به کاخ Chitralada نقل مکان کرد. این کاخ دارای یک معماری بی نظیر که ترکیبی از سبک تایلندی و غربی است، می‌باشد. معبد Phra Kaew هم در این کاخ قرار دارد.

انتشار: 1 آذر 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 31

به "جاذبه های تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید