جواد نکونام: در دو جام به موفقیت می رسیم ، پاتوسی را معاوضه نمی کنیم

به گزارش تور ارمنستان ارزان، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در گفتگویی که با برنامه شب های فوتبالی داشت، در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد که بخشی از آن را می خوانید.

جواد نکونام: در دو جام به موفقیت می رسیم ، پاتوسی را معاوضه نمی کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جواد نکونام در خصوص جدایی در ابتدای فصل و سپس بازگشتش به فولاد گفت: این اتفاقات در فوتبال ما طبیعی است کاملا و چیزهایی است که من سال هاست لمس می کنم چون در فوتبال ما ثبات وجود ندارد. من در خصوص ثبات در فوتبال خیلی صحبت کردم و تمام موفقیت هایی در جهان حاصل می گردد به خاطر ثبات است. ما در ثبات مشکل داریم و در انتخاب هم خیلی مشکل داریم. به همین دلیل است که فوتبال ما در تمام رده ها مشکل دارد و تمام تیم های ما محال ممکن است که سرمربی اش را پنج سال متوالی داشته باشد که این احتیاج به بحث و کنکاش دارد.

با توجه به اینکه ما نتوانسته بودیم یارگیری انجام بدهیم و تیم به یک انرژی تازه و یک نیروی مضاعف برای موفقیت های بیشتر احتیاج داشت، تصمیم گرفتیم در نیم فصل بازیکنانی بگیریم که می توانند از تیم های خود جدا شوند. در نیم فصل بازیکن گرفتن شرایط خیلی سختی دارد. ما با خیلی از بازیکنان مذاکره و صحبت کردیم ولی واقعا الان شرایط ایده آلی وجود ندارد. سعی کردیم با برترین بازیکنانی که می توانیم بگیریم مذاکره کنیم؛ مثل بازیکنانی که الان جذب کردیم.

او اضافه نمود: قطعا اول فصل همه تیم ها راحت تر و بهتر یارگیری می نمایند و شرایط بهتری دارند اما متاسفانه فولاد خوزستان با اشتباهاتی که صورت گرفت دو سال نتوانست یار بگیرد. ما دو پنجره را از دست دادیم و برای همین ضربه زیادی خوردیم ولی سعی کردیم بازیکنانی که می گیریم بازیکنانی باشند که بتوانند به ما یاری نمایند و فکر می کنم نفرات خیلی خوبی را گرفته ایم.

نکونام بعلاوه گفت: متاسفانه در فوتبال ایران اینطور است که اگر نام یک بازیکنی بیاید مسائل زیادی به وجود می آید . من با یک بازیکنی که در لالیگا بازی می نموده صحبت کردم و حتی پیش قرارداد برای او فرستادیم و همه چیز برای آمدنش آماده بود که بیاید اما یک دفعه صحبت ها و چیزهای عجیبی وسط آمد که من گفتم این بازیکن اگر فقط 50 دلار هم بخواهد من او را نمی آورم. من دوست ندارم زیاد در سر و صدا باشم و دوست دارم با آرامش کارم را انجام بدهم.

نکونام در خصوص جدایی برخی از بازیکنان فولاد نیز اضافه نمود: بازیکنانی با توجه به اینکه احتمال می دادند کمتر بازی نمایند درخواست جدایی داشتند. ما سعی کردیم بازیکنانی که دوست دارند جدا شوند و سال ها زحمت کشیدند، با جدایی شان مخالفت نکنیم تا بتوانند به پیشرفت شان ادامه بدهند اما ما الان باز هم به بازیکن احتیاج داریم؛ ما در سه پست حداقل دو بازیکن می خواهیم.

او اضافه نمود: اگر اول فصل بودم و دوران بدنسازی حضور داشتم ما در چهار جام هم توانایی حضور داشتیم، اکنون نیز با توانایی که از بازیکنانم سراغ دارم در این دو جامی(لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا) که حضور داریم به امید خدا، راحت به موفقیت می رسیم البته موفقیت برای من نه قهرمانی، نه جام نه سهمیه است. موفقیت از نظر من پیشرفت هر روز بازیکنانم است.

نکونام در بخشی از صحبت هایش نیز در خصوص پاتوسی گفت: پاتوسی یک بازیکن کاملا فنی و خلاق است که کارایی اش در تیم ما معین است. متاسفانه زمانی که من وارد تیم شدم، پاتوسی دو هفته بود که مصدومیت داشت و از شرایط ایده آلش دور بود. وقتی که من آمدم اضافه وزن شدیدی پیدا نموده بود چون کنترل نشده بود و برگرداندن این بازیکن با توجه به مصدومیتش بود اما پس از آن شرایطش خوب شد و برای ما بازی کرد. منهای ملاقات سوپرجام در تمامی بازی ها بازی نموده و الان هم شرایطش خوب است. ما نه او را معاوضه می کنیم و نه دوست داریم این بازیکن را از دست بدهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2405

به "جواد نکونام: در دو جام به موفقیت می رسیم ، پاتوسی را معاوضه نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواد نکونام: در دو جام به موفقیت می رسیم ، پاتوسی را معاوضه نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید