حذف آزمایشی نمایش لایک در فیس بوک

به گزارش تور ارمنستان ارزان، فیس بوک میخواهد در آزمایشی به کاربران بیشتری اجازه دهد مشاهده تعداد لایک ها در پست های خود یا دیگران را پنهان نمایند.

حذف آزمایشی نمایش لایک در فیس بوک

این شبکه اجتماعی که شرکت مادر اپلیکیشن اشتراک گذاری اینستاگرام است، مخفی کردن لایک ها در اینستاگرام را در چندین کشور از جمله کانادا، برزیل، استرالیا، ایرلند، ایتالیا و ژاپن آزمایش نموده است. اکنون این شرکت اظهار داشت آزمایش مذکور را در اینستاگرام ظرف هفته های آینده به سطح جهانی گسترش می دهد و اجرای اقدام مشابه در سایت اصلی فیس بوک را در آینده آنالیز خواهد نمود.

فیس بوک اظهار داشت این آزمایش را برای درک بهتر این که آیا حذف مشاهده تعداد لایک ها فشار روانی مربوط به ارسال پست در اینستاگرام را کاهش می دهد، شروع نموده است و تا به امروز نتایج مختلفی به همراه داشته است. در حالی که بعضی از کاربران از این اقدام استقبال نموده اند اما سایرین خواستار مشاهده تعداد لایک ها برای آنالیز میزان محبوبیت پست ها بوده اند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، فیس بوک در واکنش به این انتقادها که پلتفرم هایش سلامت روانی کاربران را ضعیف می نماید، سال ها سرگرم آزمایش برای کاهش امکان مشاهده تعداد لایک ها بوده است. کاربران فیس بوک همچنان تعداد لایک ها را معیاری برای محبوبیت در فضای آنلاین می دانند.

بلومبرگ نیوز در گزارش جداگانه دیگری اطلاع داد فیس بوک در مورد درز اطلاعات شخصی بیش از 530 میلیون کاربر این شبکه اجتماعی، با تحقیقات رسمی کمیسیون حفاظت از دیتای ایرلند روبروست که رگولاتور حریم خصوصی ناظر اصلی بر این شرکت در اتحادیه اروپا به شمار می رود. اطلاعات شخصی 533 میلیون کاربر فیس بوک شامل شماره تلفن و نشانی ایمیل اخیرا در یک وب سایت هکری منتشر شده است.

فیس بوک در بیانیه ای اظهار داشت که این اطلاعات قدیمی بوده و اولین بار در سال 2019 بر اثر نقص یکی از ابزارهای این شبکه اجتماعی درز پیدا کردند. این شرکت همکاری کامل خود با تحقیقات مقامات ایرلندی را اعلام نموده است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1942

به "حذف آزمایشی نمایش لایک در فیس بوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف آزمایشی نمایش لایک در فیس بوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید