خبر بد برای پرسپولیسی ها در راستا پنجمین قهرمانی، عیسی آل کثیر زیر تیغ جراحی؟

به گزارش تور ارمنستان ارزان، یکی از مصدومان این روزهای پرسپولیس که نمی تواند با تمام توان تمرین یا بازی کند عیسی آل کثیر مهاجم گلزن این تیم است.

خبر بد برای پرسپولیسی ها در راستا پنجمین قهرمانی، عیسی آل کثیر زیر تیغ جراحی؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یکی از مصدومان این روزهای پرسپولیس که نمی تواند با تمام توان تمرین یا بازی کند عیسی آل کثیر مهاجم گلزن این تیم است.

عیسی آل کثیر در ملاقات با مس رفسنجان نشانی از آن مهاجم گلزن و ششدانگ نداشت و در دقیقه 63 جای خودش را به مهدی عبدی داد. تصاویر تلویزیونی هم نشان می داد این مهاجم خوزستانی بسیار ناراحت و به نوعی غمگین است که نتوانسته مثل همواره بازیکن مثمر ثمری برای پرسپولیس باشد.

اما ماجرا چیست؟ انگشت کوچک دست عیسی آل کثیر در بازی سوپرجام و ملاقات با تراکتور تبریز شکست. او با همان شرایط در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد چرا که فرصتی برای مداوای کامل آن نداشت. با این وجود شکستگی انگشت دست باعث اذیت و آزار این مهاجم شد. عیسی آل کثیر دیگر نمی توانست مثل همواره یار مقابل را از پیش رو بردارد یا بجنگد و روی هوا سر بزند. ترس از سقوط روی زمین روی انگشت شکسته هم روی اعصاب این مهاجم بود تا نتواند همه قابلیت های خودش را به نمایش بگذارد.

آخرین اخبار در مورد عیسی آل کثیر حکایت از آن دارد که پزشکان به مهاجم پرسپولیس توصیه نموده اند انگشت دستش را جراحی کند. او با بستن دو آتل و محکم کردن انگشت کوچک دستش برابر مس رفسنجان به میدان رفت درحالی که ترس از افتادن روی آن یا درد ناشی از آسیب دیدگی را به همراه داشت. البته دوران نقاهت پس از عمل جراجی انگشت کوچک دست چندان طولانی نیست و گفته می گردد حداکثر یک هفته است اما با این وجود عیسی آل کثیر هنوز برای عمل جراحی تصمیم نهایی را نگرفته است.

مربیان پرسپولیس معتقدند آل کثیر یک مهاجم با غیرت و با تعصب است و برای این اعتقاد خود مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته را مثال می زنند.

خود عیسی آل کثیر در مصاحبه ای تلویزیونی در مورد بازی با انگشت پای شکسته در لیگ قهرمانان فصل گذشته آسیا گفته بود: از بازی دوم و در صحنه ای که بازیکن التعاون روی من مرتکب خطای پنالتی شد دچار مصدومیت شدم. پس از عکسبرداری هم معین شد که انگشت کوچک من شکسته است. من عکس را به سرمربی تیم هم نشان دادم. نمی شد با این انگشت فوتبال بازی کرد اما من به سرمربی تیم گفتم که انگشت خودم است و می خواهم با این پا بازی کنم. من با زور آمپول بازی کردم و در خیلی از مسابقات در بین نیمه هم آمپول می زدم. اما برای قهرمانی اگر هم پنج انگشت می شکست فدای سر تیم!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2052

به "خبر بد برای پرسپولیسی ها در راستا پنجمین قهرمانی، عیسی آل کثیر زیر تیغ جراحی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد برای پرسپولیسی ها در راستا پنجمین قهرمانی، عیسی آل کثیر زیر تیغ جراحی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید