دختری 3 ساله با هوشی نزدیک به اینشتین!

به گزارش تور ارمنستان ارزان، دختربچه ای انگلیسی توانست در یکی از بزرگترین آزمون های هوش که برای افراد با ضریب هوشی بالا برگزار می شود، نتیجه ای عجیب کسب و همه را شوکه کند.

دختری 3 ساله با هوشی نزدیک به اینشتین!

به گزارش خبرنگار، به نقل از العالم تی وی؛ دختری انگلیسی به نام Dial Core پس از کسب ضریب هوشی 142 در آزمایش هوش Mensa، توانست نزدیک ترین ضریب هوش به اینشتین که عدد 160 است را کسب کند. این دختر کوچک پس از موفقیت در این آزمون در لندن، که یک آزمون بین المللی برای افراد با ضریب هوشی بالا است و در 80 کشور جهان برگزار می شود و بیش از 100 هزار نفر عضو دارد، توانست همه را متحیر کند.

والدین Dayal اظهار داشتند که علائم نبوغ و هوش کودک از همان کودکی ظاهر شد، او در دو سالگی توانست نام تمام سیارات منظومه شمسی را حفظ کند. این دختر همچنین دارای توانایی ها و مهارت هایی است که بسیار بیشتر از سنش است که این مهارت ها در ورزش، خواندن و نوشتن و همینطور توانایی شرکت در مصاحبه با بزرگسالان است.

والدین Dayal توضیح دادند که او یک دختر سه ساله است. او از بازی با دوستانش، نقاشی، آواز و همه چیز های طبیعی که بچه های هم سن او انجام می دهند، لذت می برد، اما به مسائلی که برای سن او نیست هم علاقه دارد. سربجیت سینگ مادر این دختر نابغه می گوید که دیال همیشه با ما بحث می کند و حتی قبل از اینکه به دو سالگی برسد، حرف زدن را آغاز می کند. مدیر مهدکودک این دختربچه گفت که تا به امروز و در 15 سالی که مدیر بوده هیچ بچه ای را با این توانایی ها ندیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2120

به "دختری 3 ساله با هوشی نزدیک به اینشتین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختری 3 ساله با هوشی نزدیک به اینشتین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید