راهنمای خرید مقرون به صرفه ترین پنکه ایستاده بازار

به گزارش تور ارمنستان ارزان، مبارزه برای خنک ماندن در گرمای تابستان یکی از کوشش های همیشگی بشریت بوده است و بازار این محصولات روز به روز شاهد ارائه لوازم سرمایشی با قابلیت های تازه و کاربردی است. یکی از این لوازم سرمایشی پرطرفدار پنکه است که برخلاف نوستالژیک بودن، هنوز هم هواداران زیادی دارد. البته با پیشرفت فناوری، پنکه های تازه با قابلیت های متنوعی به بازار ارائه شده اند که از جمله آن ها می توان به پنکه رومیزی، ایستاده، سقفی، برجی، دیواری و بدون پره اشاره نمود.

راهنمای خرید مقرون به صرفه ترین پنکه ایستاده بازار

به گزارش راهنماتو، رایج ترین نوع پنکه، پنکه های رومیزی هستند که در فضا های کوچک منازل و محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرند. پنکه های ایستاده نسبت به پنکه های رومیزی بزرگ تر هستند و برای خنک کردن محیط های وسیع تر مورد استفاده قرار می گیرند. پایه های آن ها قابل تنظیم است و قابل حمل هستند. قیمت پنکه های ایستاده موجود در بازار در تابستان 1402 در بازه قیمتی حدود 1,700 هزار تومان تا 11 میلیون تومان واقع شده است. اگر قصد خرید یک پنکه ایستاده ارزان و باکیفیت را دارید، ما به شما برترین پیشنهاد را ارائه خواهیم داد:

محصول پیشنهادی ما: پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA (قیمت: 3,620,000 تومان)

پنکه ایستاده FSR-SHIBA پارس خزر یکی از پرفروش ترین و کاربردی ترین پنکه های موجود در بازار است. این پنکه دارای حداکثر توان مصرفی 60 وات است و می تواند حجم باد معادل 56 متر مکعب بر دقیقه فراوری کند. یکی از ویژگی های جالب این محصول وجود نمایشگر دیجیتالی و دکمه های لمسی آن است که امکان تنظیم کردن آسانتر آن را فراهم می نماید. این پنکه دارای 6 دور متفاوت پروانه است که سرعت آن ها از 550 دور بر دقیقه به 1200 دور بر دقیقه می رسد. یکی دیگر از ویژگی هایی که توجه ما را به خود جلب کرد، تایمر هشت ساعته آن است که به شما این امکان را می دهد تا در فواصل نیم ساعته آن را تنظیم کنید. به این ترتیب می توانید پنکه را طوری تنظیم کنید که به طور اتوماتیک خاموش گردد. بعلاوه امکان روشن کردن اتوماتیک آن را نیز خواهید داشت.

امکان تنظیم زاویه وزش باد به صورت جغجغه ای و قابلیت تنظیم گردش افقی دراین محصول سبب شده تا بتوانید متناسب با هر شرایطی باد پنکه را تنظیم کنید. وجود گارد محافظ میله ای و مشبک در این پنکه یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه آن است که موجب افزایش ایمنی دستگاه می گردد و از بروز خطر در صورت برخورد اتفاقی با پنکه جلوگیری می نماید. لازم به ذکر است موتور این پنکه به فیوز حرارتی مجهز است و از بالارفتن دمای بیش ازحد دما جلوگیری می نماید. یک ریموت کنترل نیز امکان کنترل و تنظیم پنکه از راه دور را فراهم می نماید. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به وجود چهار پره، صدای بسیار کم، قابلیت تنظیم ارتفاع، دماسنج و تنظیم حالت باد ملایم اشاره نمود. این پنکه برای استفاده در فضا های جمع و جور مانند اتاق خواب مناسب است.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید این گزینه ها را نیز مدنظر قرار دهید:

منبع: فرارو
انتشار: 11 تیر 1402 بروزرسانی: 11 تیر 1402 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2610

به "راهنمای خرید مقرون به صرفه ترین پنکه ایستاده بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید مقرون به صرفه ترین پنکه ایستاده بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید