ردمی از یک پد یادداشت دیجیتالی با قیمت فقط 7 دلار رونمایی کرد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، روز گذشته شرکت ردمی که از زیرمجموعه های شیائومی است، در هند از یک پد یادداشت برداری دیجیتالی رونمایی کرد. همانطور که از نام آن پیداست، کاربران می توانند از این گجت برای کارهایی مانند یادداشت برداری، طراحی های ساده و دیگر موارد این چنینی بهره ببرند. در ادامه به مشخصات این گجت می پردازیم.

ردمی از یک پد یادداشت دیجیتالی با قیمت فقط 7 دلار رونمایی کرد

در پنل جلویی این گجت شاهد نمایشگر 8.5 اینچی LCD هستیم که بر اساس ادعای ردمی، نوری از خود ساطع نمی کند و بنابراین کاربران بدون هیچ مسئله ای بابت خستگی چشم، می توانند ساعت ها از آن بهره ببرند. این محصول بسیار سبک است و وزن آن به فقط 90 گرم می رسد. یک دکمه بزرگ هم در بخش پایینی آن تعبیه شده که با فشار دادن آن، تمام محتویات نمایشگر پاک می گردد و می توانید طراحی و نوشتن را از اول آغاز کنید.

بعلاوه باید به ارائه قابلیت قفل کردن محتوا هم اشاره کنیم که با بهره گیری از آن، محتواهای قرار گرفته بر روی نمایشگر دیگر پاک نمی شوند. همراه با این محصول یک قلم استایلوس مناسب هم ارائه می گردد که به لطف حساسیت فشار، می تواند برای سایه زنی و ایجاد خطوط ضخیم و نازک مورد استفاده قرار بگیرد. این قلم به طور مغناطیسی به لبه دستگاه متصل می گردد.

با توجه به اینکه نمایشگر نوری منتشر نمی کند، شیائومی اعلام نموده که با هر بار شارژ، کاربران می تواندن تا 20 هزار بار نمایشگر را پر نمایند. این یعنی خریداران هیچ نگرانی بابت عمر باتری نخواهند داشت. لازم به ذکر است این گجت از باتری CR2016 استفاده می کنید که می توانید به راحتی آن را تعویض کنید.

پد یادداشت ردمی فقط 7 دلار قیمت دارد که همین قیمت بسیار پایین جذابیت آن را دوچندان نموده است. هنوز تعیین نیست که آیا به غیر از بازار هند راهی دیگر بازارها هم خواهد شد یا نه.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2496

به "ردمی از یک پد یادداشت دیجیتالی با قیمت فقط 7 دلار رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی از یک پد یادداشت دیجیتالی با قیمت فقط 7 دلار رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید