رفتار عجیب امباپه با رئیس جمهور فرانسه (تور فرانسه)

به گزارش تور ارمنستان ارزان، شب گذشته امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، برای تماشای ملاقات فینال این تیم مقابل آرژانتین راهی دوحه شده و البته در نهایت نظاره گر شکست تلخ تیمش بود. اما در خاتمه بازی مکرون وارد میدان شده و قصد داشت به بازیکنان تیم ملی فرانسه روحیه دهد. اما در این میان کیلیان امباپه اصلا تمایلی به خوش و بش و در آغوش گرفتن رئیس جمهور کشورش نشان نداد و رفتار او به قدری سرد و غیرصمیمی بود که مورد توجه بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی نهاده شد.

رفتار عجیب امباپه با رئیس جمهور فرانسه (تور فرانسه)

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

حتی موقعی که امانوئل مکرون قصد داشت مدال نقره را بر گردن کیلیان امباپه بیاویزد، این ستاره جوان ابتدا کوشش کرد مدال را از رئیس جمهور بگیرد و البته پیروز به انجام این کار نشد. علت این رفتار امباپه تعیین نیست و البته به نظر می رسد او اینقدر از این شکست دراماتیک در فینال جام جهانی ناراحت بوده که احتمالا حوصله هیچ کس را در جهان نداشته است.

امانوئل مکرون در انتها این ملاقات به RMC Sport گفت: این کاری که امباپه انجام داد فوق العاده بود، اما کل تیم درخشان ظاهر شد. امباپه بازیکن بزرگی بوده که هنوز جوان است. من به او گفتم که تنها 23 سال داری، اما برترین گلزن جام جهانی شدی، یک جام جهانی را فتح نموده و به یک فینال رفته ای. من هم مثل امباپه غمگین بودم. من به کیلیان گفتم که باعث افتخار ما شده و در نهایت در این مسابقه فوتبال را باختیم، اما خیلی به پیروزیت نزدیک شدیم و ورزش اینگونه است.

منبع: فرارو
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2525

به "رفتار عجیب امباپه با رئیس جمهور فرانسه (تور فرانسه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار عجیب امباپه با رئیس جمهور فرانسه (تور فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید