رقیب های پینگ پنگ بازان ایران برای حضور در المپیک معین شدند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، تهران (پانا) - مسابقات انتخابی تنیس روی میز المپیک از فردا در قطر شروع می گردد.

رقیب های پینگ پنگ بازان ایران برای حضور در المپیک معین شدند

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رقابت های انتخابی جهانی المپیک از فردا به مدت چهار روز در دوحه قطر شروع می گردد و نمایندگان کشورمان در جدالی سخت به مصاف بازیکنان قاره های مختلف می فرایند.

در بخش آقایان که 4 بازیکن به رقابت های المپیک توکیو راه پیدا می نمایند ، فردا یکشنبه 24 اسفندماه ساعت 10 صبح در جدول شماره 2 ، نیما عالمیان به مصاف انخابات از مغولستان می رود و در صورت پیروزی ساعت 16 با جاکوب دیجاس از لهستان مسابقه می دهد.نوشاد عالمیان دیگر نماینده کشورمان که در دور اول استراحت دارد ، در دور دوم ساعت 16:45 با برنده ملاقات بلژیک و قطر مسابقه خواهد داد.

در بخش زنان اما 5 بازیکن از این رقابت ها به المپیک ژاپن راه پیدا می نمایند. طبق برنامه اعلام شده درجدول شماره 3 شیما صفایی ملی پوشان کشورمان فردا 24 اسفندماه ساعت 13:45 به مصاف سارا دی نیوتی از لوگزامبورگ می رود و در جدول شماره 4 ندا شهسواری دیگر نماینده کشورمان ساعت 14:30 با سیبل الینکایا از ترکیه ملاقات خواهد نمود.

جمیل لطف الله نسبی و حمیده ایرانمنش سرمربیان تیم های ملی راهنمایی ملی پوشان کشورمان را بر عهده دارند ضمن اینکه محمدرضا میرالماسی مدیر تیم های ملی و دکتر محسن پروازی روانشناس تیم های ملی به ملی پوشان کشورمان در رقابت های انتخابی المپیک یاری می نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1897

به "رقیب های پینگ پنگ بازان ایران برای حضور در المپیک معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب های پینگ پنگ بازان ایران برای حضور در المپیک معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید