کدام ایرلاین ها از تهران به آفریقای جنوبی پرواز دارند؟

به گزارش تور ارمنستان ارزان، سفر به آفریقای جنوبی تجربه ای منحصربه فرد و تکرارنشدنی است. سفری که پر است از ماجراجویی و هیجان، اما با توجه به دور بودن جهت و ساعت پروازی طولانی با کدام ایرلاین ها می توان از ایران به کشور زیبای آفریقای جنوبی سفر کرد؟ در ادامه در این باره می خوانیم.

کدام ایرلاین ها از تهران به آفریقای جنوبی پرواز دارند؟

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

از تورهای پرطرفدار برای افراد طبیعت دوست و اهل هیجان در ایام نوروز و شهریور ماه است. از آنجایی که مسافران این تور پروازی نسبتا طولانی را در پیش دارند، خرید از مهمترین اقدامات سفر به آفریقای جنوبی می باشد. در این مطلب می خواهیم با ایرلاین های معتبری که از ایران به آفریقای جنوبی پرواز دارند آشنا شویم.

سفر به آفریقای جنوبی با هواپیمایی قطر

از ایرلاین های معتبری ست که از تهران با یک توقف به شهرهای ژوهانسبورگ و کیپ تاون در آفر یقای جنوبی پرواز دارد. شرکت هواپیمایی قطر به عنوان بهترین ایرلاین خاورمیانه، با در اختیار داشتن ناوگان هوایی مدرن امکان پروازی امن و راحت را برای مسافران تور آفریقای جنوبی فراهم می نماید.

بلیط تهران به ژوهانسبورگ با هواپیمایی قطر

خرید با هواپیمایی قطر به راحتی امکان پذیر است. شما می توانید پس از دریافت به صورت حضوری یا اینترنتی بلیط خود را رزرو و خریداری کنید. هواپیمایی قطر چندین روز در هفته به مقصد ژوهانسبورگ پرواز دارد و تمامی پروازها با هواپیماهای مجهز و مدرن انجام می گردد. مسافران ابتدا از تهران به دوحه پرواز نموده و پس از توقف در دوحه مجددا به سوی ژوهانسبورگ پرواز می نمایند.

بلیط تهران به کیپ تاون با هواپیمایی قطر

اگر ترجیح می دهید سفر به آفر یقای جنوبی را از شهر کیپ تاون شروع کنید، می توانید بلیط تهران به کیپ تاون را با هواپیمایی قطر رزرو یا خریداری کنید. برنامه پروازی قطر از تهران به کیپ تاون در روزها و ساعات پروازی مختلف معین شده، برای دیدن روزها و ساعات پرواز می توانید به وبسایت صفحه خرید اینترنتی بلیط هواپیما مراجعه کنید. این پرواز در راستا تهران - دوحه - کیپ تاون انجام می گردد. در واقع شما قبل از رسیدن به کیپ تاون یک توقف در شهر دوحه خواهید داشت.

سفر به آفر یقای جنوبی با هواپیمایی امارات

دیگر شرکت هواپیمایی است که از تهران به مقاصد ژوهانسبورگ و کیپ تاون پرواز دارد. امارات بزرگترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه است که با در اختیار داشتن ناوگان هواپیمایی گسترده، از مبدا تهران علاوه بر آفر یقای جنوبی به قاره های اروپا، امریکا و کشورهای آسیایی نیز پرواز دارد. دفتر مرکزی این شرکت شهر دبی در امارات است و بیشتر هواپیماهای آن را بویینگ و ایرباس تشکیل می دهند.

بلیط تهران به ژوهانسبورگ با هواپیمایی امارات

ژوهانسبورگ بزرگترین شهر آفر یقای جنوبی است و بیشتر مسافران آن را دروازه ورود به این کشور زیبا می دانند. گردشگران ایرانی می توانند بلیط ژوهانسبورگ را از مبدا تهران با هواپیمایی امارات خریداری نمایند. پرواز امارات از تهران به ژوهانسبورگ به صورت یک توقفه انجام می گردد. درواقع مسافران پس از توقفی یک یا چند ساعته در فرودگاه دبی به سمت ژوهانسبورگ پرواز می نمایند.

بلیط تهران به کیپ تاون با هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات علاوه بر ژوهانسبورگ از مبدا تهران به شهر کیپ تاون پرواز دارد. برای خرید با هواپیمایی امارات می توانید به وبسایت ما مراجعه نموده و پس از مشاهده تمامی روزها و ساعات پروازی، پرواز مورد نطر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید. این پرواز در راستا تهران - دبی - کیپ تاون انجام می گردد.

سفر به آفر یقای جنوبی با هواپیمایی ترکیش

شرکت هواپیمایی ترکیش از دیگر شرکت های هواپیمایی است که از ایران به آفریقای جنوبی پرواز دارد. ترکیش شرکت هواپیمایی کشور ترکیه است و مرکز پروازهای آن شهر استانبول می باشد. کیفیت و امنیت بالای پروازهای ترکیش باعث شده بسیاری از آژانس های هواپیمایی این ایرلاین را برای برگزاری تورهای خود انتخاب می نمایند.

بلیط تهران به ژوهانسبورگ با هواپیمایی ترکیش

هواپیمایی ترکیش پروازهای خود را از مبدا تهران به مقصد ژوهانسبورگ به صورت هفتگی و در ساعات منظم انجام می دهد. تمامی پروازهای این ایرلاین با هواپیماهای غول پیکر بویینگ و ایرباس انجام می شوند. بنابراین گردشگران ایرانی با خرید بلیط تهران ژوهانسبورگ می توانند پروازی امن و راحت را سپری نمایند. مسافران از تهران به استانبول پرواز نموده و پس از توقفی یک یا چند ساعته در استانبول مجددا به سوی ژوهانسبورگ پرواز می نمایند.

بلیط تهران به کیپ تاون با هواپیمایی ترکیش

کیپ تاون از دیگر شهرهای آفریقای جنوبی است که در لیست راستا پروازی هواپیمایی ترکیش قرار گرفته است. خوشبختانه پروازهای این ایرلاین از مبدا تهران به کیپ تاون به صورت منظم صورت گرفته و به مسافران این امکان را می دهد تا بتوانند پس از یک توقف در استانبول خود را به شهر کیپ تاون برسانند.

فاصله هوایی تهران تا آفریقای جنوبی

قبل از اعلام طول پرواز لازم به یادآوری است که هیچ پروازی از تهران به صورت مستقیم به شهرهای کیپ تاون و ژوهانسبورگ انجام نمی گردد. با توجه به مطالب ذکر شده و ایرلاین های معرفی شده تمامی پروازهای این راستا با یک توقف درشهرهای دوحه، استانبول یا دبی انجام می گردد. بنابراین طول دقیق پرواز را ساعات توقف معین می نمایند. اما به طور کلی طول پرواز تهران به شهرهای ژوهانسبورگ و کیپ تاون با توجه به نوع ایرلاین، تعداد توقف و راستاها بین 10 تا 12 ساعت می باشد.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1358

به "کدام ایرلاین ها از تهران به آفریقای جنوبی پرواز دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام ایرلاین ها از تهران به آفریقای جنوبی پرواز دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید