رنگ مو رنگین کمانی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، رنگ مو رنگین کمانی سبکی در رنگ کردن مو ها است. برای آشنایی با انواع رنگ مو های رنگین کمانی با ما همراه باشید.

رنگ مو رنگین کمانی

در انتهای سال 2014 انتخاب رنگ مو کمی جسورانه تر به نظر می رسید. باشروع سال 2015 موج جدیدی از سبک رنگ مو به وجود آمد که یک حرکت رو به جلو در اینزمینه بود. معمولا افراد مشهور از رنگ مو های خاس استفاده می نمایند. شاید تصوربعضی از افراد این باشد که استفاده رنگ مو های عجیب قابل قبول تر است و بیشتر جلبتوجه می نماید. مردم همیشه به دنبال راه های جدیدی برای جذب نگاه دیگران نسبت بهخود هستند. رنگ مو در سال 2015 تحول زیادی پیدا کرد و این تحولات هر ساله بیشتر می گردد.

قبل از هر چیز باید به سبک فردی و اجتماعی توجه کرد و پس از آن بهانتخاب رنگی خیره نماینده پرداخت. آیا رنگ مو به منظور جلب توجه است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییمکه مدل و سبک رنگ مو منعکس نماینده سلیقه شخصی شما و نیز شیوه زندگی روزانه شما می باشد. در سال 2015 رنگ مو و سبک آن بیشتر شبیه به نقاشی است.

رنگ مو با پاستل

اولین بار این مدل از گیلز و پرونزا در پاییز 2010 در نمایش مد ( fation show) دیده شد. از آن به بعد رنگ مو با پاستل راهخود را به صفحات وب و وبلاگ ها باز کرد. کم کم افراد معروف بر روی فرش قرمز، مدل ها،بازیگران، خوانندگان و وبلاگ نویسان همه ظاهر خود را با این مد تغییر دادند.

در حال حاضر در سال 2016، پس از سال ها استفاده از رنگ مو رنگین کمانی دررسانه ها، هنوز هم شاهد رنگ مو های عجیب و جسورانه هستیم.

رنگ مو های عجیب و جسورانه

اگر از رنگ مو به شکل یکنواخت و تک رنگ خسته شده اید و به دنبال یک تحولبزرگ و اساسی در ظاهر خود هستید چندین رنگ موی خاص و جسورانه را در اینجا به شما نشانمی دهیم. در اینجا بعضی از مدل موهای رنگارنگ را معرفی می کنیم و امیدواریم کهاز دیدن آن ها لذت ببرید.

Bright Purple Hairstyle

مدل موی روشن و بنفش

Pink to Electric Blue Dyed Hair

رنگ مو به رنگ صورتی به برق آبی

Mermaid Hair

مو پری دریایی

Pink and Green Dyed Hair

رنگ مو صورتی و سبز کم رنگ

Teal Bun

مو به رنگ آبی سیر

Purple Ombre Hairstyle

Blonde Teal Chalk Hair

موی بلونده به رنگ آبی سیر

Cotton Candy Hair

Pink Friday Hair Color

رنگ مو رنگین کمانی

مو رنگین کمانی تمام احساسات همچون خشم، آرامش، شکوه و ... را در بر دارد. مدل های رنگی متفاوتی از این سبک رنگ وجود دارد. با استفاده از هر رنگمی گردد طیف متفاوتی را رقم زد و نتایجشگفت آوری را به وجود آورد. برای افراد محافظه کار این سبک رنگ مناسب نیست؛ امابرای کسانی که به دنبال سبک نهایی برای بیان خود و جذب نگاه ها هستند کاربردی است.

شما می توانید رنگ مو رنگین کمانی خود را توسط یک متخصص رنگ درآرایشگاه ایجاد کنید. سبکی متفاوت و رنگ هایی متفاوت فقط و فقط مختص خودتان. امابرای این کار باید یک روز کامل را در سالن آرایشی بگذرانید و هزینه بالای آن رانیز بپردازید. برای یک گزینه ارزان تر شما می توانید رنگ ها را تهیه کنید و درخانه با استفاده از راهنمای هر رنگ از رنگین کمان کار رنگ آمیزی مو هایتانرا انجام دهید. همچنین می توانید به جای رنگ کردن مو هایتان مجموعه ای از اکستنشن هایمو (مو مصنوعی) با رنگ های رنگین کمانی را خریداری کنید.

روش رنگ آمیزی چند رنگی Balayage

شاید این روش با شیب رنگ اشتباه گرفته گردد. Balayage در زبانفرانسوی به معنای رفت و برگشت است. این روش رنگ آمیزی که در سال 1970 درفرانسه توسعه داده شد با دست انجام می گیرد و در آن رنگ را با دست در یکحرکت به شکل گسترده بر روی مو ها اعمال می نمایند.

با اختراع گچ مو در سال 2011، سبک balayage وارد محدودهکاملا جدیدی در زمینه رنگ شد. دیگر رنگ موهای عادی خود را می توانستید با چند طیفاز رنگ های جسورانه و پر جنب و جوش به راحتی رنگ کنید. مزیتی که گچ مو داشت اینبود که به راحتی با یک شستشوی ساده از روی مو ها پاک می شد و شما دیگر نگرانتکراری شدن رنگ مو و پاک کردن آن نبودید.

به هر حال فرایند استفاده از گچ مو رو به سرانجام است و مردم در پی یافتنروش های جدید مد و زیبایی هستند. با این حال روش balayage مقدمه ایبرای رنگ آمیزی مو با استفاده از رنگ های چندگانه بود. فرایند استفاده از رنگ هایجسورانه را می گردد نیمه تکامل یافته دانست. آنچه که از ظاهر امر پیداست این است کهاین سبک رنگ مو راه درازی را در پیش دارد.

ترجمه: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1644

به "رنگ مو رنگین کمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ مو رنگین کمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید