زیباترین خودروی طلایی دنیا

به گزارش تور ارمنستان ارزان، بوگاتی میسترال در سال 2022 با رنگ مشکی به نمایش عایدی، اما پس از گذشت تقریبا یک سال، بوگاتی میخواهد از رنگ دیگری برای این خودرو پرده برداری کند.

زیباترین خودروی طلایی دنیا

به گزارش خبرآنلاین، بوگاتی پس از معرفی شیرون عصر طلایی، با آن رنگ طلایی خاص و جذابیت بی نظیرش، به سراغ میسترال با رنگی مشابه رفته است.

میسترال تقریباً به طور کامل طلایی است، به جز بخش های مشکی رنگ روکش موتور، رکاب های جانبی پایین و سپر عقب. نمای داخلی میسترال، عناصر طلایی و سیاه را در هم می آمیزد. عکس های میسترال فقط نگاهی اجمالی به کابین دارد.

شرکت بوگاتی در خصوص مشخصات فنی این رودستر شگفت انگیز، گفته که بوگاتی W 16 میسترال، همانند مدل های پیشین از پیشرانه 8 لیتری کواد توربو و 16 سیلندر با آرایش W 16 بهره می برد. این پیشرانه قادر به فراوری قدرتی معادل 1578 اسب بخار و گشتاور 1600 نیوتن متری است. بوگاتی میخواهد با این پیشرانه، میسترال را به سریع ترین خودروی رودستر دنیا بدل کند.

این مدل در یک نسخه محدود از 99 دستگاه عرضه می گردد و اولین تحویل به مشتریان در سال 2024 صورت می گیرد. قیمت هر کدام تقریباً معادل 5.5 میلیون دلار (5 میلیون یورو) اعلام شده است که همگی به فروش رفته اند.

منبع: فرارو
انتشار: 25 مرداد 1402 بروزرسانی: 25 مرداد 1402 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2626

به "زیباترین خودروی طلایی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین خودروی طلایی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید