ساحل کارون پوکت

به گزارش تور ارمنستان ارزان، یکی از زیباترین جاذبه‌های تور پوکت ساحل کارون است. ساحل کارون محلی عالی برای بازدید از جاذبه‌های متعدد است. این ساحل خدمات رفاهی در اختیار گردشگران تور پوکت قرار می‌دهد، که در این مقاله بیشتر با انها آشنا خواهید شد.

ساحل کارون پوکت

ساحل کارون دارای درختان زیبا و بلند نخل و صنوبر می‌باشد. این ساحل دارای ماسه های سفید و نرم برای پیاده‌روی و یا حمام آفتاب و دریایی روشن و زلال برای شنا و غواصی در اعماق این ساحل دارد تا با زیبایی بکر این جزیره از نزدیک روبرو شوید و نهایت لذت را  در تور پوکت ببرید.

پوکت بزرگ ترین جزیره ی تایلند است که بعد از یک پرواز طولانی و گران به این جزیره میرسید که بهترین مزیت این جزیره را میتوان ارزان بودن آن به شمار آورد. در این ساحل قیمت هتل ها و رستوران ها و مراکز تفریحی بسیار مناسب و ارزان می‌باشد که برای جابجایی می‌توانید از تاکسی‌ها که قیمتی مناسب دارند در تور پوکت استفاده کنید.

این ساحل با آب و هوایی گرمسیری داشته که از آبان تا فروردین خشک و از اواخر خرداد تا اواخر شهریور بارانی می‌باشد از جمله محبوب‌ترین سواحل این جزیره ساحل کارون است که روزهایی آفتابی و لذت بخش و عصرهایی بارانی دارد.

ساحل کارون در سواحل غربی جزیره ی زیبای پوکت و متصل به دریای آندامان واقع شده است. دریایی زلال که لذت شنا و غواصی و کشف طبیعت بکر این سواحل را دوچندان خواهد کرد.

میتوانید در ساحل به استراحت و حمام آفتاب و نوشیدن نوشیدنی های استوایی بپردازید یا به مراکز تفریحی این جزیره که آکواریوم، باغ وحش و معبد چالونگ هستند مراجعه نمایید و لذت سفرخود را با تور پوکت بیشتر کنید.

انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 274

به "ساحل کارون پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل کارون پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید