همراه با سافاری پوکت

به گزارش تور ارمنستان ارزان، سافاری پوکت یکی از بهترین جاذبه‌های تور پوکت برای بازدید از جاذبه‌های زیبا و دیدنی است. شهر پوکت سواحل زیبا و آرامش بخش و معبد های متنوع، جنگل های بکر و کوه های بسیار سرسبزی دارد.

همراه با سافاری پوکت

هر ساله گردشگران تور پوکت زیادی برای بازدید این همه زیبایی به این جزیره زیبا و دیدنی سفر می کنند تا از نمای نزدیک این منظره ها را تماشا کنند و لذت ببرند. یکی از بهترین و متنوع ترین تفریحات تور پوکت سافاری می‌باشد که به معنای سفری کوتاه و هیجان انگیز در دل جنگل است. در طول مسیر این سفر مهیج می توانید برای استراحت در خانه های ییلاقی حاشیه ی رودخانه اطراق کنید و یا اگر اهل هیجان بیشتر هستید، می توانید در خود رودخانه، سوار بر قایق های موتوری شود و یا موج سواری نمایید.

تجربه ی دیگری که در سافاری پوکت می توانید در تور پوکت داشته باشید فیل سواری است. قبل از سوار شدن بر روی فیل، لیدرها آموزش کافی را به شما می دهند و بعد از آن به صورت دو نفره سوار بر فیل ها به سمت جنگل پر از درخت حرکت خواهید کرد و از طبیعت اوج لذت را می برید. در حین فیل سواری مکانی هست که میمون های زیادی وجود دارد که مسئول حرکت فیل با دادن غذا به فیل ها و میمون ها نمایش تماشایی را اجرا می کنند. در قسمتی دیگر از سافاری پوکت، موتورهای چهار چرخی به چشم می‌خورد که شما می توانید در مسیر آسفالت و پر پیچ و خمی که در دل جنگل وجود دارد، موتور سواری نمایید.

انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 247

به "همراه با سافاری پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراه با سافاری پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید