شهبازی: هر سه بازی در جام ملت ها حکم فینال را دارد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، تهران (پانا) - مربی تیم ملی فوتبال بانوان می گوید راستا مناسبی پیش روی فوتبال بانوان ایران باز شده است.

شهبازی: هر سه بازی در جام ملت ها حکم فینال را دارد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سمیه شهبازی درباره شرایط عملکرد بازیکنان گفت: با توجه به تمریناتی که در این دو روز انجام دادیم، خوشبختانه از لحاظ روحی بازیکنان نشان دادند که به آمادگی نسبی رسیده اند و می خواهند در هر بازی با امتیاز از زمین مسابقه بیرون بیایند.

مربی تیم ملی بانوان اضافه نمود: بعد از صعود به جام ملت های آسیا، اردوهای آماده سازی تیم را بطور مستمر در حین برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار کردیم و در آخرین اردوی آماده سازی که به مدت 10 روز در کیش برگزار گردید، به مرور تمرینات تاکتیکی و تکنیکی پرداختیم، تا بچه ها به هماهنگی های لازم برسند. باید بگویم روحیه و انگیزه بچه ها بعد از صعود به جام ملت ها خیلی خوب است و بعد از معین شدن گروه بندی این مسابقات بازیکنان یکدل و مصمم تر شدند.

وی در ادامه درباره بازی برابر هند گفت: نخستین بازی ما در این مسابقات برابر هند است که از شرایط میزبانی استفاده می نماید و پیش از شروع رقابت ها یک تورنمنت خیلی خوب را پشت سر گذاشته است. شناخت کاملی از این تیم داریم. فیلم بازی آنها را دیدیم و برای بازیکنان بررسی کردیم. با توجه به اینکه برابر میزبان بازی می کنیم و مطمئنا این تیم هم برای پیروزی به میدان خواهد آمد، اگر بچه ها تمام نکاتی را که در تمرینات انجام داده اند، در زمین مسابقه به اجرا بگذارند، می توانیم امتیاز بازی را بدست بیاوریم.

مربی تیم ملی اضافه نمود: برای هر مسابقه برنامه خاصی داریم. ملاقات دوم ما برابر چین است. روی کاغذ سخت ترین بازی ما مقابل این تیم است. هرچند معتقدم هر سه بازی برای ما حکم فینال را دارد. تیم ملی فوتبال بانوان چندین بار برابر چین تایپه به میدان رفته که متاسفانه همواره بازی برابر این تیم را واگذار نموده است. ولی خوب ما چون هدف مان صعود از گروه است برای هر سه بازی با صددرصد توان مان به میدان می رویم که انشاءالله بتوانیم از گروه خود صعود کنیم و باعث سربلندی کشورمان بشویم.

شهبازی در انتها خاطر نشان کرد: به نظرم جهت مناسبی پیش روی فوتبال بانوان ایران باز شده است. هدف اصلی این است که فوتبال بانوان برنامه داشته باشد که خوشبختانه این رخ داده است، صرف نظر از نتیجه ها ما در دفاع و حمله دیگر مانند گذشته نیستم و با برنامه همه کار ها را انجام می دهیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2401

به "شهبازی: هر سه بازی در جام ملت ها حکم فینال را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهبازی: هر سه بازی در جام ملت ها حکم فینال را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید