معرفی شهرهای توریستی تایلند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، شهرهای کشور تایلند هر کدام ویژگی‌هایی دارند که می‎توانند گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب کنند. در این مقاله شما را با شهرهای کشور تایلند آشنا خواهیم کرد که بسیار دیدنی هستند.

معرفی شهرهای توریستی تایلند

شهر بانکوک در تایلند

بانکوک نام قدیمی این شهر بوده و نام اصلی آن بلندترین نام شهرها را در جهان داشته که در رکورد گینس ثبت شده است. بانکوک در کرانه شرقی رود چائوفرایا قرار گرفته و پایتخت ملی تایلند می‌باشد. مرکز خرید Sukhomvit و آسمان‌خراش‌های مشهور آن به بافت سنتی و قدیمی این شهر که ریشه در آئین بودایی دارد. 

شهر سامویی در تایلند

بزرگترین منبع درآمد سامویی از گردشگری می‌باشد که بعد از آن نیز صادرات نارگیل به عنوان منبع درآمد این مردم به شمار می‌رود. در سامویی کافی است با اجاره یک قایق در پارک دریایی Ang Thong از تماشای کوه‌های آهکی پوشیده شده با جنگل های بارانی حس یک ماجراجویی را تجربه کنید.

شهر پاتایا در تایلند

در 147 کیلومتری جنوب شرقی بانگکوک در ساحل شرقی خلیج تایلند واقع شده است و یکی از مهمترین مناطق توریستی این کشور با بازدید بیش از 5.5 میلیون توریست خارجی به حساب می آید. پاتایا در گذشته یک شهر کوچک ماهیگیری بوده است که با گذشت زمان به یک استراحتگاه بین المللی تبدیل شده است. باغ های کنار دریا، رستوران های سوپر لوکس و چشم اندازهای بی نظیر  از ویژگی های این مقصد گردشگری خانوادگی است. پاتایا یکی از مکان های مناسب برای گذراندن دوران بازنشستگی است.

جزیره پوکت در تایلند

کلمه پوکت کلمه‌ای مالایی بوده که معنای آن تپه است. پوکت جزیره‌ای با تپه‌های سرسبز باشکوه است. بهترین راه برای بازدید از مناظر دیدنی جزیره، گشت‌زنی در جاده‌های صخره‌ای، استفاده از سافاری فیل‌ها به سمت جنگل یا استفاده از تور استثنایی کایاک روی دریا می‌باشد. در فصل غیر بارانی پوکت بهترین وضعیت خود را داشته و ساحل شنی زیبا، آب گرم، امکان غواصی و موج سواری و بهترین غذاهای دریایی را می‌توانید با اطلاع از قیمت تور تایلند تجربه کنید.

شهر کرابی در تایلند

شهر کرابی در فاصله 165 کیلومتری شرق پوکت در کشور تایلند قرار گرفته است. اتوبوس‌هایی به صورت روزانه بین پوکت و کرابی برای رفت و آمد وجود دارند. ساحل Rairay و اقامتگاه های اطراف آن از زیباترین جاذبه‌های کرابی از دید گردشگران به شمار می‌روند.

انتشار: 22 شهریور 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 15

به "معرفی شهرهای توریستی تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی شهرهای توریستی تایلند" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شهرهای توریستی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید