از کشور تایلند چه می دانید؟

به گزارش تور ارمنستان ارزان، کشور تایلند (thailand)، یکی از زیباترین کشورهای جنوب شرقی آسیا برای تجربه سواحلی آفتابی با شن‌های سفید، غواصی در آب‌های زلال، جاذبه‌های تاریخی متعدد و شناخته‌شده و تفریحات متنوع است.

از کشور تایلند چه می دانید؟

جاذبه‌های گردشگری کشور تایلند این پتانسیل را دارند که آن را به یکی از مقاصد گردشگری جه ان تبدیل کنند. این کشور بیشترین میزان توریست را در بین کشورهای شرق آسیا دارد. سفر به تایلند بین ایرانیان هم بسیار پر طرفدار می‌باشد. تورهایی که برای این کشور برگزار می‌گردد بسیار متنوع هستند. مردم تایلند بسیار خونگرم، مهربان و مهمان نواز و صبور می‌باشند. در گذشته کشور تایلند قرن‌ها با نام سیام شناخته می‌شد، شاهراه مذهب، فرهنگ و مهاجرت آسیای جنوب شرقی بوده است. کاوش های باستان شناسی حاکی از وجود تمدن های بسیار کهن در این کشور می باشد. این کشور دارای سه فصل است، فصل سرد، گرم و فصل باران که بهترین فصل برای مسافرت، فصلی است که آنها سرد می دانند (آبان تا بهمن) ، اما واقعا سرد نیست. تایلند در اکثر اوقات گرم و مرطوب بوده و دمای آن بین 28 تا 30 درجه سانتیگراد متغیر است. با این حساب بهتر است که فصل باران را برای سفر و تماشای جاذبه های دیدنی تایلند انتخاب نکنید زیرا ممکن است بارش ها شما را اذیت کنند.

تایلند به معنای سرزمین آزادی می‌باشد اما لقب آن، سرزمین هزار معبد است به همین خاطر جاذبه های تایلند هم تحت تاثیر این معابد قرار دارد. بانکوک پایتخت تایلند، پاتایا، کرابی، سامویی، کرابی، پوکت و چیانگ مای از دیگر شهرهای مهم کشور تایلند است که گردشکرانی با تور تایلند قیمت به سوی خود می‌کشاند.

جاذبه‌های کشور تایلند بسیار دیدنی هستند و دارای جشن‌های ملی کشور تایلند هرساله در زمانی خاص برگزار می‌شوند. مهمترین آنها برای خارجیان جشن آب‌پاشی می‌باشد که حقیقتا زیبا و جذاب می‌باشد. این جشن هر ساله در نیمه اول اردیبهشت به مدت سه روز برگزار شده و تمام مردم تایلند از جمله مسئولان رده بالای کشوری برای شرکت در این جشن به تایلند سفر می‌کنند. در طی این جشن همه مردم، دختر و پسر، پیر و جوان در هر کوچه و گذری روی یکدیگر آب می‌ریزند.

زبان رسمی این کشور تائی یا تایلندی است. مذهب آن بودایی بوده و نوع حکومت آن مشروطه سلطنتی است. و جمعیت آن به حدود 66 میلیون نفر می‌رسد. احتلاف زمانی تایلند با ایران دو ساعت و نیم جلوتر است.

 

انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 301

به "از کشور تایلند چه می دانید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از کشور تایلند چه می دانید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید