شگفت انگیزترین تفریحات در دبی مال

به گزارش تور ارمنستان ارزان، دبی مال یکی از بزرگ ترین مراکز خرید جهان است که در شهر دبی و در مجاورت برج خلیفه قرار گرفته است. سالانه بیش از 80 میلیون بازدیدکننده دارد و با داشتن بیش از هزار و 200 فروشگاه از برندهای مشهور جهان و 160 رستوران و کافی شاپ هر ساله بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب می نماید. دبی مال یکی از برترین مکان ها برای تفریحات خانوادگی، محبت آمیز، گشت وگذار و خرید از معروف ترین برندهای جهانی و چشیدن طعم خوش غذاهای عربی و بین المللی به شمار می رود. در ادامه با امکانات تفریحی متعدد در دبی مال آشنا می شویم.

شگفت انگیزترین تفریحات در دبی مال

تاریخچه دبی مال

مرکز خرید لوکس دبی مال در سال 2008 افتتاح شد و اکنون به عنوان یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری دبی شناخته می شود. دبی مال در مرکز شهر قرار گرفته است و این موضوع دسترسی به مترو و سیستم حمل ونقل عمومی را آسان تر نموده است. دبی مال در کنار برج خلیفه واقع شده است و بازدیدنمایندگان پس از گشت وگذار در دبی مال، باقی روز خود را در برج خلیفه سپری می نمایند. مرکز خرید شهر دبی سرشار از شگفتی است که در ادامه با آن ها آشنا می شویم.

چه برندهایی در دبی مال شعبه دارند؟

دبی مال یکی از پربازدیدترین و محبوب ترین مراکز خرید در دنیا است و همین موضوع سبب شده تا برندهای معروف در دنیا در این مرکز خرید شعبه داشته باشند. از میان برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی مشهور فعال در دبی مال می توان به برندهای هنری، دیزون، گوتال و اورگانیک اشاره نمود. در دسته بندی الکترونیک برندهایی چون ای مکس، سونی، کنون Canon، هوآوی و سامسونگ فعال هستند. از دیگر برندهای مشهور در دبی می توان به زارا، گپ، اچ اندام، جیوردانو، کلارک، هنگ تن، ریور وودز و غیره اشاره نمود. خیابان فشن در دبی مال همان جایی است که ترکیب مدرنیته و سنت به چشم می خورد. در این خیابان انواع برندهای مطرح و معروف دنیای چون شانل، بربری، لویی ویتون، ورساچه، گوچی، نایکی، دیور، آرمانی و غیره نمایندگی دارند و بخشی از آن را بازارهای سنتی عربی در برگرفته است و ترکیبی بی نظیر به چشم می خورد.

امکانات تفریحی دبی مال

دبی مال همان چیزی است که خانواده ها برای گذران یک روز عالی به آن احتیاج دارند. این مرکز خرید علاوه بر لذت خرید کردن در مغازه های لوکس و مدرن، امکانات تفریحی بسیاری نیز برای بازدیدنمایندگان به ارمغان آورده است.

1- آکواریوم دبی مال

آکواریوم دبی مال در سال 2018 به وسیله وبسایت گردشگری معروف تریپ ادوایز به عنوان پربازدیدترین جاذبه دیدنی شهر دبی انتخاب شد. آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب آن، یکی از جاذبه های بی نظیر این شهر توریستی است که افراد را با تفریحات متنوع مجذوب خود می نماید. این آکواریوم محل نگهداری بیش از 140 هزار گونه از جانواران آبزی بوده و بازدیدنمایندگان می توانند با غواصی و اسنورکلینگ در این آکواریوم از فاصله ای نزدیک به دیدنی این آفرینش زیبا بپردازند. باغ وحش آبی آکواریوم دبی شامل سه زیست بوم مختلف جنگل بارانی، ساحل صخره ای و اقیانوس زنده بوده و به گردشگران فرصت می دهد تا جانوران زیبایی چون پنگوئن هومبولت، کروکودیل کوتوله آفریقایی، سمور، شیرماهی، خرچنگ عنکبوتی غول پیکر و غیره را از نزدیک ببینند.

2- دبی دینو

در بخش دبی دینو، فسیل دایناسوری وجود دارد که وجود آن به 155 میلیون سال قبل باز می شود. این اسکلت بزرگ الجثه که 7.5 متر ارتفاع و 24.5 متر طول دارد، در سال 2008 به وسیله باستان شناسان کشف شد.

3- سینما ریل

سینما ریل دبی مال برترین و بزرگ ترین مجتمع سینمایی در تمام امارات بوده و با سایر سینماهایی که تا کنون دیده اید، کاملا متفاوت و خاص است. وجود مبلمان تخت خواب شو، دریافت خدمات نوشیدنی و خوراکی، بالشت و پتو تنها بخشی از جذابیت های سینما ریل است. بعلاوه، دیدنی فیلم به وسیله 22 پرده ای که دور تا دور سالن واقع شده است سبب شده تا بازدیدنمایندگان از هر زاویه ای بتوانند به دیدنی فیلم مورد نظر خود بپردازند.

4- پیست اسکی رو یخ

پیست اسکی دبی مجهز به تله کابین و تی بار بوده و حدود 6 هزار تن برف سراسر این سالن را پوشانده است. اگر تا به حال اسکی روی یخ را تجربه ننموده اید، جای نگرانی نیست با وجود مربیان حرفه ای در پیست می توانید مهارت خود را در هر سطحی که هستید بالا ببرید و پرش ها، رمپ ها وو ترفندهایی که در پی آن هستید را در این پیست اسکی تجربه کنید. از دیگر تفریحات محبوب در پارک برفی دبی می توان به تله کابین آن اشاره نمود که با سوار شدن بر آن می توان ضمن دیدنی چشم انداز برفی پیست، راهپیمایی پنگوئن ها، تپه برفی و غیره را دیدن کرد. در حالی که در برترین استراحتگاه اسکی سرپوشیده دنیا و با برف های سپید رنگ احاطه شده اید، می توانید برترین و پرفروش ترین فیلم های روز را ببینید و از نوشیدن یک فنجان شکلات داغ لذت ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 15 آذر 1402 بروزرسانی: 15 آذر 1402 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2646

به "شگفت انگیزترین تفریحات در دبی مال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفت انگیزترین تفریحات در دبی مال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید