علی رغم نظرسنجی ها لندن از اینکه اسکاتلند بخشی از انگلیس باقی بماند اطمینان دارد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران: سخنگوی نخست وزیر انگلیس تاکید نمود: دولت لندن یک اطمینان واقعی دارد که اسکاتلند بخشی از انگلیس باقی خواهد ماند.

علی رغم نظرسنجی ها لندن از اینکه اسکاتلند بخشی از انگلیس باقی بماند اطمینان دارد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، سخنگوی دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس روز گذشته توضیح داد: علی رغم نظرسنجی هایی که نشانگر افزایش حمایت از استقلال اسکاتلند است دولت انگلیس اطمینان واقعی دارد که اسکاتلند همچنان بخشی از انگلیس باقی خواهد ماند.

بر اساس این گزارش، پس از ماه ها نظرسنجی که حاکی از کاهش اختلاف بین هواداران و مخالفان استقلال اسکاتلند است نظرسنجی موسسه یوگاو نشان داد که اختلاف بین مخالفان و هواداران استقلال اسکاتلند به کمتر از 6 درصد رسیده است. این اختلاف یک ماه پیش به بیش از 22 درصد رسیده بود.

سخنگوی دولت انگلیس اضافه نمود: هیچ تغییری در رویکرد دولت لندن ایجاد نشده و انگلیس همچنان بر این باور است که اسکاتلند بخشی از این کشور باقی خواهد ماند.

مردم اسکاتلند در همه پرسی 18 سپتامبر قرار است در مورد استقلال از انگلیس پس از 307 سال تصمیم گیری نمایند. نظرسنجی ها نشان می دهد که هنوز حدود یک چهارم جمعیت 4 میلیون نفری اسکاتلند تصمیم نهایی خود را در این خصوص نگرفته اند.

بیش از 200 نفر از رهبران تجاری و بازرگانی اسکاتلند نامه سرگشاده ای را امضا کرده اند و در آن از استقلال این کشور از انگلیس حمایت کرده اند. رهبران تجاری اسکاتلند بر این باورند که استقلال از انگلیس به نفع منافع مالی این کشور خواهد بود.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 801

به "علی رغم نظرسنجی ها لندن از اینکه اسکاتلند بخشی از انگلیس باقی بماند اطمینان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی رغم نظرسنجی ها لندن از اینکه اسکاتلند بخشی از انگلیس باقی بماند اطمینان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید