فرود اضطراری هواپیمای سنگاپور در آذربایجان به دلیل نقص فنی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران: هواپیمای خطوط هوایی سنگاپور که درحال حرکت از لندن به مقصد سنگاپور بود به دلیل نقص فنی در سیستم تهویه هوا مجبور به فرود اضطراری در آذربایجان شد.

فرود اضطراری هواپیمای سنگاپور در آذربایجان به دلیل نقص فنی

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ شرکت خطوط هوایی سنگاپور امروز (دوشنبه) بیان کرد که یک ایرباس A380 که از لندن به مقصد سنگاپور درحال پرواز بود به دلیل کاهش فشار هوای کابین مجبور به فرود اضطراری در آذربایجان شد اما به هیچ یک از 467 مسافر و 27 خدمه این هواپیما آسیبی وارد نشد.

خطوط هوایی ایرلاین در بیانیه ای بیان کرد: ماسک های اکسیژن تهیه شده و بدون مشکل خاصی در ساعت 01:03 به وقت محلی در آذربایجان فرد اضطراری انجام داد.

این شرکت بیان کرد که درحال انجام اقدامات لازم برای انتقال مسافران به هتل و اعزام هواپیمای جایگزین از سنگاپور است.

خطوط هوایی سنگاپور یکی از بزرگترین شرکت های دارنده هواپیماهای غول پیکر دوطبقه بوده و در حال حاضر 19 فروند ایرباس A380 در این شرکت مشغول پرواز هستند. با اینحال خطوط هوایی سنگاپور برای خرید 5 فروند هواپیمای دیگر از این مدل نیز سفارش داده است.

دیروز نیز هواپیمای بوئینگ 767 خطوط هواپیمایی عربستان سعودی با 300 سرنشین که از شهر مشهد مقدس راهی مدینه منوره بود، در فرودگاه شاهزاده محمد بن عبدالعزیز دچار سانحه شد، اما با مهارت خلبان پیروز شد سالم در این فرودگاه به زمین بنشیند.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 496

به "فرود اضطراری هواپیمای سنگاپور در آذربایجان به دلیل نقص فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرود اضطراری هواپیمای سنگاپور در آذربایجان به دلیل نقص فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید