قیمت نهایی شاهین و تارا چقدر است؟

به گزارش تور ارمنستان ارزان، اسد کرمی، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: دو خودروی شاهین و تارا جایگزین خودرو های بی کیفیت می گردد و با عرضه آن به بازار نظر مردم دوباره به صنعت خودرو جلب می گردد.

قیمت نهایی شاهین و تارا چقدر است؟

به گزارش تجارت نیوز، براساس آنچه فعالان بازار می گویند شاهین و تارا دو خودروی پیشرفته هستند که می تواند به تقاضای مردم برای داشتن خودروی باکیفیت پاسخ دهد.

قیمت نهایی شاهین چقدر است؟

چندی پیش رضا شیوا، رئیس شورای رقابت به تسنیم گفته بود: قیمت کارخانه ای خودروی شاهین در سه ماهه سوم سال 236 میلیون تومان است که با احتساب افزوده شماره گذاری و بیمه، ممکن است حدود 13 درصد به این مبلغ اضافه گردد..

اما فروشندگان خودرو قیمت تارا و شاهین را چقدر برآورد می نمایند؟

نعمت الله کاشانی نسب، نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفته بود: شاهین خودروی به روزی است. این خودرو هنوز وارد بازار نشده، اما ممکن است در کارخانه با قیمت 200 میلیون تومان به مردم عرضه گردد، اما قیمت این خودرو در بازار احتمالا معادل قیمت خودرو پژو 2008 است.

بعلاوه فیروز نادری، یک فعال بازار خودرو هم با تایید صحبت های نایب رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفته بود: چنانچه شاهین زمستان وارد بازار گردد قیمت این خودرو بالای 200 میلیون تومان است. بعلاوه پیش بینی می گردد قیمت این خودرو در بازار آزاد هم قیمت پژو 2008 باشد.

قیمت تارا 300 میلیون تومان است

اما در روز های پایانی آذر اسد کرمی، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو درباره قیمت تارا گفته بود: هنوز قیمت کارخانه ای تارا و بازار معین نیست، اما آنچه برآورد شده قیمت تارا کمی از قیمت شاهین بالاتر است. یعنی قیمت شاهین در بازار 260 میلیون تومان است. این در حالی است که کیفیت تارا یک سر و گردن از شاهین بیشتر است و قیمت این خودرو حدودا 300 میلیون تومان ارزیابی می گردد.

این در حالی است که چندی پیش فعالان صنعت خودرو گفته بودند که قیمت تارا حدود 800 میلیون تومان است. قیمتی که با انتقاد مردم روبرو شد. اما اکنون در حالی قیمت تارا و شاهین بین 200 تا 300 میلیون تومان اسم می گردد که قیمت پراید در بازار حداقل 100 میلیون تومان است و با این حساب قیمت این خودروی تازه و البته باکیفیت از بسیاری از خودرو های موجود در بازار مانند انواع پژو و یا تندر کمتر است!

منبع: فرارو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2115

به "قیمت نهایی شاهین و تارا چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت نهایی شاهین و تارا چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید