معرفی هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور ، 5 ستاره

به گزارش تور ارمنستان ارزان، هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور | Hotel Grand Park اورچارد

هتل پنج ستاره گرند پارک اورچارد سنگاپور (Hotel Grand Park اورچارد) ساختمانی نمادین در خیابان اورچارد است که توانست برنده جایزه طراحی پیشرو در میان هتل های آسیا گردد و در حال حاضر یکی از محبوب ترین هتل های این کشور به حساب می آید. موقعیت قرار گیری در قلب مراکز تجاری و تفریحی شهر نیز بر راحتی آن افزوده است. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، انواع خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور را با مرکز شهر به تفصیل مورد آنالیز قرار دهیم.

معرفی هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور ، 5 ستاره

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

خدمات رفاهی هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور

مهمانان هتل می توانند به صورت شبانه روزی به پذیرش هتل مراجعه نمایند و درخواست های خود را به آنان مطرح نمایند. خدمات ترانسفر به فرودگاه به صورت رایگان انجام می گردد. محوطه های جداگانه و مخصوص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. افراد دارای محدودیت های حرکتی در این هتل گرند پارک اورچارد با مسئله ای روبرو نخواهند شد. امکان استفاده از اتاق جلسات برای کسانی که با اهداف کاری سفر نموده اند وجود دارد و خدمات آن مانند دستگاه فکس و فتوکپی استفاده نمایند.

برای مهمانانی که همراه با بچه هایشان سفر می نمایند خدمات نگهداری از بچه ها با هزینه اضافه انجام می گردد. پذیرش از ساعت 14 تا نیمه شب انجام می گردد و برای تحویل اتاق از نیمه بامداد تا 12 ظهر فرصت خواهید داشت، پذیرش با سرعت زیادی انجام خواهد شد. کارمندان هتل به زبان های انگلیسی، چینی و مالایی جوابگوی شما خواهند بود.

  • تجهیزات برای افراد دارای محدودیت های جسمی
  • گاو صندوق
  • آسانسور
  • روزنامه
  • خدمات خشکشویی
  • تهویه هوای مطبوع
  • سرویس روزانه
  • ویلچر
  • اتاق کنفرانس
  • تبدیل ارز
  • انبار چمدان

امکانات تفریحی هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور

مهمانان هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور می توانند در استخرهای سرپوشیده و روباز هتل شنا نمایند و یا اگر حسابی اهل ورزش کردن هستند و تمرینات خود را مرتب انجام می دهند از باشگاه بدن سازی استفاده نمایند. امکان سرو صبحانه در اتاق وجود دارد. دقت داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است. امکاناتی همچون استفاده ار خشکشوی، واکس کفش و شست و شوی لباس ها با هزینه اضافه انجام می گردد. اینترنت بی سیم در تمامی نقاط هتل در درسترس است. استفاده از بوفه صبحانه احتیاجمند پرداخت پول بیشتر است و هر روز از 6 تا 10 صبح انجام می گردد.

رستوران هتل:

رستوران میتزو: رستوران اصلی هتل در طبقه چهارم واقع شده است. در ساخت آن سبک و سیاق سنتی چینی ها الهام گرفته شده است. برای صرف نهار و شام می توانید به این رستوران مراجعه کنید که به صورت انتخابی از منو و بوفه پذیرای شما می باشد.

امکانات اتاق های هتل

تمامی اتاق های هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور بسیار شیک و مدرن مبلمان شده اند و دارای امکاناتی از جمله دستگاه تهویه هوای مطبوع، مینی بار، تلوزیون صفحه تخت متصل به شبکات جهانی، حمام اختصاصی همراه با بطری آب، دوش، سشوار، دمپایی، حوله حمام، تماس های بین المللی و محلی و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان هستند. اتاق ها دارای دستگاه چای ساز و قهوه ساز فوری هستند و به صورت شبانه روزی می توانید از سرویس اتاق بهره مند شوید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق دلوکس تویین: این اتاق ها 28 متر مربع وسعت دارند و دارای دو تخت تویین هستند و دو مهمان همراه یک کودک می توانند در آن اقامت نمایند. چشم انداز اتاق رو به شهر است.
  • اتاق پریمیر کینگ: اتاق هایی با 29 متر مربع وسعت که دارای یک تخت دابل بزرگ می باشند و می توانند میزبان 2 بزرگ سال همراه یک کودک باشند.
  • کلاب سینگل روم: این اتاق ها 32 متر مربع مساحت و دارای یک تخت دابل بزرگ یا دو تخت تویین هستند.
  • سوییت پارک: با 56 متر مربع وسعت و چشم انداز رو به شهر میزبان 3 مهمانهمراه دو کودک می باشد.
  • دولوکس سینگل روم: بزرگی آن 28 متر مربع است و دارای یک تخت دابل است که یک نفر می تواند در آن اقامت کند.

فاصله هتل تا جاذبه های سنگاپور

محله تیونگ بارو: تا شما 3.4 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی این راستا را 9 دقیقه ای می رود. اگر پیاده بروید 35 دقیقه بعد به اینجا می رسید.

اسکله های کلارک و رابرتسون: 2.2 کیلومتر از شما دورتر است که اگر پیاده بروید 30 دقیقه و با تاکسی 10 دقیقه زمان احتیاج است. اتوبوس نیز 25 دقیقه ای شما را می برد.

یون اورچارد: این سالن نمایش در مسافت 500 متری واقع شده است که برای رسیدن به آن توسط تاکسی حدود 5 دقیقه زمان احتیاج دارید. پیاده نیز تنها 6 دقیقه راه در پیش خواهید داشت.

موزه هنر سنگاپور: 1.8 کیلومتر از شما دورتر است که توسط تاکسی 6 دقیقه ای به آن خواهید رسید. پیاده 25 دقیقه و با اتوبوس 18 دقیقه بعد می رسید.

مرکز خرید سانتک سیتی: 2.6 کیلومتر تا هتل فاصله دارد که پیاده 40 دقیقه تا آنجا راه است. اگر با اتوبوس بروید 30 دقیقه و با تاکسی 13 دقیقه بعد می رسید.

مرکز خرید مصطفی سنتر: این مرکز خرید حدودا 3.5 کیلومتر تا شما فاصله دارد که با تاکسی 11 دقیقه ای و با اتوبوس 30 دقیقه ای می رسید، پیاده نیز 40 دقیقه راه در پیش دارید.

استودیو یونیورسال استودیو سنگاپور: 5.7 کیلومتر با شما فاصله دارد. توسط تاکسی می توانید حدود 17 دقیقه بعد به این پارک موضوعی برسید و اگر از اتوبوس بهره ببرید، 40 دقیقه در راه خواهید بود..

فرودگاه بین المللی سنگاپور: 20 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. تاکسی شما را طی 20 دقیقه به آنجا می رساند. با وسایل نقلیه عمومی نیز 1 ساعت زمان خواهد برد.

موقعیت هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

270 اورچارد Road, اورچارد, 238857 سنگاپور

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 618

به "معرفی هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید