مهرداد پهلوان زاده کاندیدای خزانه داری فدراسیون شطرنج آسیا شد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، مهرداد پهلوان زاده سال 2006 برای نخستین بار در انتخابات فدراسیون شطرنج آسیا شرکت کرد و به عنوان کاندیدای خزانه داری، موفق به کسب آرای لازم شد. وی بعد از اتمام اولین دوره چهار ساله خود، دو بار دیگر در رای گیری برای این مسئولیت به موفقیت دست یافت.

مهرداد پهلوان زاده کاندیدای خزانه داری فدراسیون شطرنج آسیا شد

بر همین اساس رئیس فدراسیون شطرنج کشورمان برای چهارمین دوره متوالی، کاندیدای خزانه داری فدراسیون آسیایی این رشته گردیده است تا در صورت کسب آرای لازم، به مدیریت 12 ساله خود در این بخش ادامه دهد.

قرار است در حاشیه المپیاد جهانی شطرنج، کنگره انتخاباتی فدراسیون جهانی این رشته (فیده) و انتخابات قاره ای نیز برگزار گردد.

المپیاد جهانی شطرنج طی روزهای اول تا 14 مهرماه به میزبانی باتومی گرجستان برگزار می گردد. مهمترین انتخاباتی که در حاشیه این رقابت ها برگزار خواهد شد، مربوط به انتخابات رئیس و دیگر اعضای هیات رئیسه فیده است. در جریان همین انتخابات، رای گیری لازم برای انتخابات تمام کمیته ها و کمیسیون های فدراسیون جهانی و همچنین فدراسیون های قاره ای نیز انجام خواهد شد.

به همین منظور مهرداد پهلوان زاده هم سفری به گرجستان خواهد داشت تا ضمن همراهی تیم ملی مردان و زنان ایران در المپیاد جهانی، در انتخابات فیده نیز شرکت نموده و از کاندیداتوری خود برای خزانه داری آسیا هم دفاع کند. پهلوان زاده در حال حاضر یکی از پنج عضو اصلی کمیته قوانین فیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 115

به "مهرداد پهلوان زاده کاندیدای خزانه داری فدراسیون شطرنج آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهرداد پهلوان زاده کاندیدای خزانه داری فدراسیون شطرنج آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید