نشست کشتی گیر مهاجر با علیرضا دبیر برگزار گردید

به گزارش تور ارمنستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، علی ارسلان یکی از فرنگی کاران ملی پوش ایران و دارنده مدال برنز بزرگسالان آسیا که چندین مدال رنگارنگ جوانان و نوجوانان دنیا و آسیا را نیز در کارنامه دارد پس از ناکامی در رسیدن به دوبنده تیم ملی تصمیم گرفت، ملیت خود را تغییر دهد تا شاید شانسی برای رسیدن به مدال دنیای و یا المپیک 2024 داشته باشد. وی میخواهد برای کشور صربستان کشتی بگیرد.

نشست کشتی گیر مهاجر با علیرضا دبیر برگزار گردید

در همین ارتباط صبح امروز دوشنبه نشستی بین ارسلان و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در محل این فدراسیون برگزار گردید.

دبیر در این نشست خطاب به ارسلان گفت: شما عضوی از جامعه بزرگ کشتی ایران هستید و به این آب و خاک تعلق داری و ما نیز پیگیری های لازم را از همه نظر در رابطه با شرایط کشتی شما انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: قرار است تا دو هفته آینده سفری به چند کشور اروپایی برای دیدار با رؤسای فدراسیون های کشتی آنها داشته باشم که حتماً در صربستان نیز حضور خواهم یافت و پیگیرهای لازم را در خصوص شرایط شما انجام می دهم.

ارسلان نیز در این جلسه گفت: خود را عضوی از جامعه بزرگ کشتی ایران می دانم و به این آب و خاک عِرق ویژه ای داشته و مدیون مردم عزیز کشورم هستم و حتی قرار شده که حداقل 5 روز در ماه را در ایران حضور داشته باشم و تمریناتم را در کشورم پیگیری کنم.

وی در ادامه گزارشی در خصوص شرایط خود در کشور صربستان و باشگاهی که قرار است در آن تمرین و کشتی بگیرد به رئیس فدراسیون کشتی ارائه داد.

رئیس فدراسیون کشتی نیز در انتها این جلسه گفت: با صحبت هایی که امروز با این پسر با اخلاق کشتی ایران انجام دادیم قرار شد که فدراسیون در جریان برنامه های علی ارسلان باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2311

به "نشست کشتی گیر مهاجر با علیرضا دبیر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست کشتی گیر مهاجر با علیرضا دبیر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید