میلان همچنان منتظر رسیدن پول

به گزارش تور ارمنستان ارزان، میلانی ها منتظر رسیدن پول از طرف شرکت چینی هستند و به همین دلیل تاکنون حضور آنها در جابجایی کمرنگ بوده است.

میلان همچنان منتظر رسیدن پول

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فوتبال ایتالیا، پروژه فروش میلان به چینی ها از چندی پیش روع شده ولی هنوز به خاتمه نرسیده است. سیلویو برلوسکونی و طرفداران میلان منتظر تکمیل این پروژه و رسیدن پول به این باشگاه هستند.

میلان تاکنون حضوری در فعالیت جابجایی نداشته است و به نظر می رسد یک فصل بد دیگر در انتظار این تیم باشد. به همین خاطر چندی پیش نیز طرفداران در کنار خانه برلوسکونی تجمع کردند و به انتقاد از شرایط تیمشان پرداختند. آنطور که به نظر می رسد، پول چینی ها در این تابستان به باشگاه میلان نخواهد رسید. به همین ترتریب میلان به احتمال زیاد نتواند در جابجایی فعالیت داشته باشد.

البته برلوسکونی پیش از این انتظار داشت تا قسمتی از پول طرف چینی به باشگاه برسد، تا میلان بتواند در فصل جابجایی چند بازیکن جدید به خدمت بگیرد ولی این اتفاق رخ نداده است. احتمالا تا ژانویه این پول به حساب میلان واریز خواهد شد.

میلان که این فصل با راهنمایی مونتلا در لیگ ایتالیا کوشش خواهد نمود، فصل قبل نتوانست عملکرد چندان خوبی داشته باشد و سهمیه لیگ اروپا را نیز کسب نکرد. با این شرایط وینچنزو مونتلا باید تا ژانویه منتظر بماند تا اگر بازیکنی پیدا کرد در این زمان به ترکیب تیمش اضافه کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 684

به "میلان همچنان منتظر رسیدن پول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان همچنان منتظر رسیدن پول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید