هر عکس با فلوید می ودر 3 میلیون تومان آب می خورد!

به گزارش تور ارمنستان ارزان، ثروتمندترین ورزشکار دنیا قرار است دیداری با هوادارانش در بریتانیا داشته باشد و هر کس که می خواهد با او عکس بیندازد باید کلی هزینه کند.

هر عکس با فلوید می ودر 3 میلیون تومان آب می خورد!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تایمز، فلوید می ودر که به خاطر پول های زیادی که در مبارزات خود به دست آورده است لقب پول (MONEY) دارد و قرار است ملاقات محبت آمیز ای با طرفداران خود در یک هتل در بلک پول داشته باشد. او قرار است این ملاقات را در یک هتل معمولی 3 ستاره داشته باشد که شبی 38 پوند برای اقامت در آن باید پرداخت کنید ولی عکس انداختن با ثروتمندترین بوکسور دنیا باعث خواهد شد تقریبا چهار برابر این پول را پرداخت کنید تا بتوانید با او عکس بیندازید. در واقع هر کس که قصد عکس انداختن با این بوکسور را داشته باشد باید 150 پوند (حدود 3 میلیون تومان) پرداخت کند.

درآمد می ودر بین 700 میلیون دلار تا یک میلیارد دلار تخمین زده می گردد. از هم اکنون بلیت های این ملاقات از طرف هتل به فروش می رسد تا طرفداران می ودر بتوانند این فرصت را داشته باشند تا اول مارس در بلک پول این ورزشکار را از نزدیک ببینند.

ورزشکار اسطوره ای بوکس دنیا با رکورد 50 برد شکست ناپذیر بوده است و بازنشست شده هر چند هر از گاهی صحبت ها مبنی بر بازگشت او به رینگ بوکس شنیده شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1056

به "هر عکس با فلوید می ودر 3 میلیون تومان آب می خورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر عکس با فلوید می ودر 3 میلیون تومان آب می خورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید