هزینه های جزیره ی یوس (Ios) در یونان

به گزارش تور ارمنستان ارزان، قبل از سفر به هر کشوری باید با هزینه‌های اقامت، حمل‌ونقل و یا حتی هزینه غذا اطلاع پیدا کنید که در این مقاله با هزینه ها در کشور یونان آشنا خواهید شد.

هزینه های جزیره ی یوس (Ios) در یونان

در سفر به این جزیره می‌توانید غذای ارزان میل بفرمایید. تنها با پرداخت 4 یورو می‌توانید جایرو که یک نوع ساندویچ یونانی بوده میل بفرمایید و سایر غذاهای خیابانی را نوش جان نمایید. بیشتر وعده‌های غذایی که با نوشیدنی نیز همراه هستند تا 11 یورو قیمت دارند. یک وعده غذایی خوب در یک رستوران خوب یونانی تقریبا 18 تا 27 یورو قیمت دارد.

اتوبوس‌های محلی در یونان 2 یورو قیمت دارند و تنها در مسیرهای اصلی شهر تردد دارند. برای گشت‌وگذار در این جزیره می‌توانید خودروی همه‌جا‌رو (ATV) کرایه نمایید. اتوبوس‌های محلی تنها تا ساعت 7 بعدازظهر در شهر مسافران را جابجا می‌کنند. بعد از این ساعت باید از تاکسی استفاده کنید.

هزینه‌ی اقامت در هاستل‌ها در جزیره یوس (Ios) در حدود شبی 12 یورو بوده و برای اتاق‌های خصوصی این مقدار تا 40 یورو نیز خواهد بود. در ماه‌های جولای و آگوست قیمت‌ها دو برابر افزایش می‌یابند چون این زمان فصل پرگردشگر می‌باشد. مهمان‌خانه‌ها هزینه‌ی شبی 25 یورویی دارند. از میان مراکز اقامتی این جزیره، Francesco در مرکز شهر و Far Out Beach Resort را می‌توان نامید که دو نمونه از بهترین اماکن اقامتی جزیره هستند.

هزینه‌ی اقامت در هتل‌های ارزان‌قیمت جزیره یوس در فصل‌های کم گردشگر، حدود شبی 30 یورو و در ایام پرگردشگر تا شبی 45 یورو خواهد بود. تور کشتی کروز بدون نیاز به جابجایی در کشور یونان سیاحت کنید.

انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 856

به "هزینه های جزیره ی یوس (Ios) در یونان" امتیاز دهید

1 کاربر به "هزینه های جزیره ی یوس (Ios) در یونان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های جزیره ی یوس (Ios) در یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید