هشدار آتشنشانی تهران: کوهنوردی نکنید و اطراف رود ها و مسیل ها نروید

به گزارش تور ارمنستان ارزان، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: شهروندان از مراجعه به ارتفاعات تهران و جاده های کوهستانی و بعلاوه حضور در حاشیه مسیل ها خودداری نمایند.

هشدار آتشنشانی تهران: کوهنوردی نکنید و اطراف رود ها و مسیل ها نروید

به گزارش تسنیم، سیدجلال ملکی اظهار کرد: حوالی ساعت 1:30 بامداد امروز و پس از بارش باران در منطقه های از شهر تهران و به خصوص منطقه ها شمالی و شمال غربی، یک مورد حادثه جاری شدن سیل و گل و لای در غرب تهران به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان و عوامل گروه نجات نزدیک ترین ایستگاه را به محل حادثه واقع در بزرگراه شهید خرازی، جاده سایت اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل، اظهار کرد: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که پنج دستگاه خودروی سواری داخل گل و لای به جا مانده از جاری شدن سیلاب، گیر افتاده اند که بلافاصله عوامل آتش نشانی نسبت به خارج کردن این خودرو ها از داخل گل و لای اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در مجموع پنج دستگاه خودروی سواری از داخل گل و لای خارج شد، اظهار کرد: بعلاوه علاوه بر خودرو های شاسی بلند سازمان آتش نشانی، با یاری چند تن از شهروندان که دارای خودرو های شاسی بلند و آفرود بودند، افرادی که در این جهت در میان گل و لای و آبگرفتگی مانده بودند، جابه جا و به نقاط امن انتقال داده شدند.

ملکی گفت: ماموریت آتش نشانان در این محل به اتمام رسیده است. اما ضروری است شهروندان از مراجعه به ارتفاعات تهران و جاده های کوهستانی و بعلاوه حضور در حاشیه مسیل ها خودداری نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2453

به "هشدار آتشنشانی تهران: کوهنوردی نکنید و اطراف رود ها و مسیل ها نروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار آتشنشانی تهران: کوهنوردی نکنید و اطراف رود ها و مسیل ها نروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید