هشدار تکمیل ظرفیت بیمارستان های اهواز ، نیاز مبرم به تخت ICU

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به فرایند افزایشی بیماری در خوزستان، گفت: اکنون ظرفیت بیمارستان رازی اهواز کاملا تکمیل است؛ مردم باید مراعات کنند تا ظرفیت دیگر بیمارستان ها نیز پر نشود.

هشدار تکمیل ظرفیت بیمارستان های اهواز ، نیاز مبرم به تخت ICU

دکتر فرهاد سلطانی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر در اهواز علاوه بر بیمارستان رازی، بیمارستان های امیرالمومنین(ع)، فاطمه الزهرا(س)، سینا، بیمارستان ارتش و یک بخش ICU بیمارستان گلستان در حال ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا هستند.

وی افزود: اکنون ظرفیت بیمارستان رازی اهواز کاملا تکمیل است؛ مردم باید مراعات کنند تا ظرفیت دیگر بیمارستان ها نیز پر نشود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا، در تخت عادی مسئله ای وجود ندارد اما از قبل در زمینه تخت های ویژه مشکل داشتیم که همچنان این مشکل وجود دارد و نیاز مبرم به تخت های ویژه داریم.

سلطانی بیان نمود: امکانات درمانی در برابر این حجم مراجعات تحت فشار قرار می گیرد و در این شرایط، به ناچار ارائه خدمت به دیگر بیماران کاهش داده می شود و خدمات به بیماران مبتلا به کووید - 19 افزایش می یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1837

به "هشدار تکمیل ظرفیت بیمارستان های اهواز ، نیاز مبرم به تخت ICU" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار تکمیل ظرفیت بیمارستان های اهواز ، نیاز مبرم به تخت ICU"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید