همسر بهاره رهنما با هواپیمای شخصی به دیدار مزار مادر رفت !

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران: در یک حرکت بسیار لاکچری امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما با هواپیمای شخصی دو نفره به قبرستان محل مزار مادرش رفت.

همسر بهاره رهنما با هواپیمای شخصی به دیدار مزار مادر رفت !

امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنمابازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است . امیرخسرو عباسی مالک یک برند آرایشی بهداشتی است . مدتی است بهاره رهنما کارهای تبلیغاتی امیرخسرو عباسی را برای او انجام می دهد.امیر خسرو عباسی مالک برند بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی است که بهاره رهنما مدتی پیش تبلیغات این محصولات آرایشی را انجام می داد .امیرخسرو عباسی فیلم عجیبی را در حال پرواز با هواپیمای شخصی اش منتشر کرد.

به گزارش خبرنگاران، ویدیو منتشر شده از طریق حاجی (امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما)که در آن با هواپیمای شخصی دو نفره بر سر مزار مادرش می رود سوژه رسانه ها و کاربران فضای مجازی شد تا برگ تازه ای از لاکچری بازی های سلبریتی ها رو شود ! امیر خسرو عباسی همسر بهاره رهنما نوشت : امروز اینگونه به زیارت قبر مادرم رفتم . شادی روح مادران آسمانی شاد.

امیرخسرو عباسی کیست؟

امیرخسرو عباسی یک فعال اقتصادی است که به واسطه کارش با بهاره رهنما ارتباط داشت (بهاره رهنما مدل تبلیغاتی شرکتش شده بود) و بعد از مدتی که آنها به شناخت از هم رسیدن اقدام به ازدواج کردند. ازدواج بسیار جنجالی که تا الان حاشیه های آن به همراه بهاره رهنما است.

واکنش امیرخسرو عباسی به رفتار بهاره رهنما

البته خود امیرخسرو عباسی در مصاحبه ای اعلام کرده بود که با رفتارها و مدلینگ بهاره رهنما هیچ مسئله ای ندارم و در جواب افرادی که من را بی غیرت می نامند می گویم که من تمام قد از بهاره و راهی که می رود حمایت می کنم. او یک دختر دارد که از همسر قبلی اش است. آخرین پیام احساسی او برای دخترش : دختر گلم روزت مبارک عزیز دل بابا دختر قشنگم لبخند و خنده هایت که کیلومتر ها ادامه پیدا می کند قلب و روح من گرم می شود تو خیلی سریع بزرگ می شوی در حالی که من آرزو می کنم هر لحظه با تو بودن تا ابد ادامه داشته باشد.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2152

به "همسر بهاره رهنما با هواپیمای شخصی به دیدار مزار مادر رفت !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر بهاره رهنما با هواپیمای شخصی به دیدار مزار مادر رفت !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید