هنگام خرید عینک آفتابی این 7 کار را انجام ندهید

به گزارش تور ارمنستان ارزان، آشنایی با اشتباهات رایج خرید عینک آفتابی از اوجب واجبات است. چرا که این آگاهی به ظاهر کم اهمیت به شما یاری می نماید تا دریچه نگاهتان به جهان همواره پر نور باشد! در واقع شما با دانستن نکات مهم در خصوص خرید عینک آفتابی می توانید بهتر از قبل از چشمان خود، در برابر اشعه های خطرناک خورشید مراقبت کنید. به همین علت در این نوشته، 7 نکته کاربردی درباره خرید عینک آفتابی را به شما یاد می دهیم. پس با ما همراه باشید!

هنگام خرید عینک آفتابی این 7 کار را انجام ندهید

قیمت بالا به معنای کیفیت خارق العاده عینک آفتابی است!

وقتی صحبت از اشتباهات رایج خرید عینک آفتابی می گردد، احتیاج است به این نکته اشاره کنیم که گران بودن عینک های آفتابی به هیچ وجه معادل با کیفیت بودن آن نیست. در وهله اول، باید به این مورد توجه کنیم که آیا عینک انتخابی ما به خوبی از چشمان ما در برابر اشعه ماورا بنفش محافظت می نماید یا نه؟ پس برای جلوگیری از انجام اشتباهات رایج، پیش از هر اقدامی برای سوال ذکر شده پاسخ مناسبی پیدا کنید.

عینک آفتابی تنها برای تابستان است!

یکی دیگر از اشتباهات رایج خرید عینک آفتابی و استفاده از آن مربوط به این است که تنها در فصول گرم سال باید از محصول مذکور استفاده کرد. همین دیدگاه باعث شده که بسکمک از افراد که در نقاط سردسیر زندگی می نمایند، خرید عینک آفتابی را به تعویق بیاندازند و یا تنها در فصول گرم سراغ آن بروند. ولی خوب است بدانید که اشعه ماورا بنفش نه تنها در فصول سرد سال نیز به چشمانتان آسیب می رساند، بلکه به گفته برخی از دانشمندان این آسیب در روزهای سرد و برفی دو چندان است !

توجه زیاد به رنگ لنز؛ یکی از اشتباهات رایج خرید عینک آفتابی:

اشتباهات رایج خرید عینک آفتابی به همینجا محدود نمی گردد. بسکمک از فروشندگان عینک آفتابی برای بازار گرمی برای محصولات خود دست به داستان بافی می زنند. مثلا می گویند که اگر رنگ لنز عینک قهوه ای باشد به خوبی از چشمان شما در برابر اشعه های خطرناک خورشید مراقبت نمی نماید و یا عینک هایی که لنز آبی رنگ دارند دکوری هستند و کارایی لازم را ندارند. در صورتی که تمام این موارد اشتباه است. یعنی رنگ لنز عینک هیچ تفاوتی در کیفیت آن ندارد. در واقع این تفاوت رنگ، تنها برای پاسخگویی به سلیقه گوناگون افراد است.

عدم توجه به مقدار لنز

برخی از فروشندگان هنگام معرفی محصول به مشتریان، تذکر نمی دهند که عینکی را انتخاب نمایند که لنز آن مناسب صورتشان باشد. چرا که فکر می نمایند این که چشم خریدار درون قاب عینک جای بگیرد و او از مدل عینک خوشش بیاید، کافی است. در صورتی که اینگونه نیست . به این علت که ناخودآگاه در مقابل نور خورشید مردمک چشم بزرگتر میگردد. حال استفاده از عینک با لنز کوچک باعث می گردد که در این شرایط اشعه های خطرناک به چشمان شما برخورد کند و با آسیبی جدی روبرو شوید.

عدم توجه به انتخاب موارد استفاده از عینک آفتابی

طبیعتا زمانی که افراد مختلف اقدام به خرید عینک آفتابی می نمایند، هدف خاصی از این خرید دارند. برای نمونه ممکن است شخصی خواستار خرید عینک آفتابی مردانه برای ماهیگیری باشد و یا شخصی دیگر برای رانندگی اقدام به خرید این محصول کند. در واقع با توجه به هدف و کارایی، فروشندگان محصولات متفاوتی به این افراد معرفی می نمایند. پس با این توضیحات متوجه شدیم که یکی از اشتباهات رایج خرید عینک آفتابی را می توان مربوط به معین نکردن موارد استفاده از آن دانست.

اشتباهات انتخاب عینک آفتابی

لزوم خرید مجدد عینک آفتابی بعد از چند سال:

یکی دیگر از اشتباهات رایج خرید عینک آفتابی که از طریق فروشنده به مشتریان منتقل می گردد این است که عینک ها بعد از چند سال منقضی می شوند و دیگر نمی توان از عینک ها به عنوان محافظ در برابر نور خورشید بهره برد. ولی خوب است بدانید که این باور از پایه و اساس باطل است و تنها ترفندی برای فروش است. تنها در یک صورت عینک شما کارایی خود را از دست می دهد و آن زمانی است که خط و خشی در آن وجود داشته باشد که دید شما را محدود کند. در غیر این صورت لزومی برای تعویض آن وجود ندارد. مگر آن که بخواهید تنوعی در استایل خود ایجاد کنید!

عدم تناسب فریم عینک با شخصیت و ظاهر خریدار:

یکی دیگر از اشتباهات رایج خرید عینک آفتابی مربوط به انتخاب فریم عینک است. در هر برهه زمانی استفاده از یک فریم به اصطلاح مد می گردد و همه افراد خواستار خرید آن مدل می شوند. در صورتی که ممکن است شکل فریم نامبرده اصلا تطابقی با چهره و شخصیت آنان نداشته باشد. از طرفی برخی از افراد خرید عینک آفتابی را به عنوان هدیه برای عزیزانشان انتخاب می نمایند؛ اما در اغلب موارد از خرید خود رضایت ندارند.

برای مثال اگر پای حرف آنان بنشینید می گویند که کیفیت عینکی که خریداری نموده اند خوب است. ولی به صورت شخص مورد نظر نمی آید. حال راه چاره چیست؟ در این شرایط برترین راه این است که روی کمک و همراهی فروشندگان حساب باز کنید. ولی پیش از آن باید فروشگاه معتبری پیدا کنید که سابقه نیکی در زمینه فروش داشته باشد و با دلسوزی به شما کمک برساند. بعلاوه امکان تست آنلاین عینک روی صورت را برای کاربر فراهم نموده باشد. آنلاین شاپ خانه عینک (khane-eynak.ir) دقیقا با همین رویکرد آغاز به فعالیت نموده است. در واقع به برترین شکل به مشتریان خود در مسیر پیدا کردن محصول مورد نظرشان کمک می نماید.

تجربه شیرین خریدی مطمئن؛ از خیال تا واقعیت:

فرض کنید این فرصت برای شما پیش آمده است که بتوانید عینک آفتابی مورد نظر خود را با همراهی مشاوران متخصص یک فروشگاه انتخاب کنید. به علاوه خیالتان از کیفیت آن نیز مطمئن است. چرا که می دانید صفر تا صد محصولات آن فروشگاه با دقت و ظرافت خاصی فراوری شده است و با محصولات بی کیفیت چینی موجود در بازار تفاوت زیادی دارد. حال خبر خوب این است که فروشگاه اینترنتی خانه عینک دقیقا با تحقق موارد ذکر شده به واقعیت ایجاد شده است. در واقع رسالت این فروشگاه این است که از ابتدا تا انتهای مسیر خرید انواع عینک آفتابی و طبی کنار شما باشد!

نکات خرید عینک آفتابی مردانه

منبع: فوت و فن
انتشار: 9 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1402 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2583

به "هنگام خرید عینک آفتابی این 7 کار را انجام ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنگام خرید عینک آفتابی این 7 کار را انجام ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید