وریا غفوری:هیچ مربی و بازیکنی نباید در امورات باشگاه دخالت کند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، کاپیتان استقلال در لایو اینستاگرام شرکت کرد و در خصوص مسائل اخیر باشگاه از جمله مدیر عامل جدید این باشگاه صحبت کرد.

وریا غفوری:هیچ مربی و بازیکنی نباید در امورات باشگاه دخالت کند

به گزارش خبرنگاران، وریا غفوری مدافع تیم ملی و استقلال امشب در لایو اینستاگرام باشگاه استقلال حضور پیدا کرد و به سوالات محمد نوری فرد مدیر رسانه ای باشگاه پاسخ داد که در ادامه آن را می خوانید.

وی در ابتدا گفت :قبل از آغاز قرنطینه به سنندج سفر کردیم و اکنون نیز بیش از یک ماه است که در این شهر هستیم. در منزل پدری حضور دارم و قرنطینه خانوادگی را سپری می کنم. تنها برای تمرین و در یک فضایی که تنها خودم و یک همراه دارم، با حفظ فاصله اجتماعی تمرین می کنم.

غفوری اضافه کرد:قرنطینه می تواند روی روان آدم ها تاثیر بگذارد و روی اقتصاد نیز تاثیر گذاشته است. ماندن در خانه سخت است. نمی دانم تا چه زمانی شرایط ادامه دارد. یک سری از مردم می توانند این شرایط را تا ماه ها تحمل نمایند اما بعضی این شرایط را ندارند و یک مشکل عظیم است که باید حل گردد.

  • صادقی: مردم احتیاج به خنده دارند اما نه با قهرمانی پرسپولیس

کاپیتان استقلال بیان نمود:در بخشی از روز مطالعه می کنم و چند ساعت نیز مشغول تمرین هستم و در دیگر اوقات آزاد نیز با خانواده وقت می گذارنم. اگر کتاب خواندن نبود، این روزها خیلی سخت تر می گذشت.

وی گفت : سال 98 در کلیات سال بدی بود و روزهای بدی را سپری کردم؛ این موضوع هم فوتبالی و هم غیر فوتبالی بود. برای استقلال انواع تغییرات رخ داد که شاید این موضوع هر 200 سال یک بار رخ بدهد. واقعا بچه ها با تمام وجود خود کار و کوشش کردند تا این تیم بتواند سر پا باشد و به نسبت نتیجه بگیرد. سال جاری واقعا سال سختی بود و تغییری که برای تیم صدرنشین استقلال رخ داد، به تیم ضربه زد. بعد از این تغییرات هنوز به ثبات نرسیدیم و تعیین نیست مدیریت جدید نیز ثبات خواهد داشت یا نه و نباید با بی ثباتی جلو برویم تا تیم و طرفداران ضربه بخورند.

  • واکنش مجیدی بعد از حضور سعادتمند در فوتبال برتر

کاپیتان استقلال بیان نمود:صحبت های آقای سعادتمند را شنیدم و امیدوارم این صحبت ها به عمل تبدیل گردد. ای کاش مدیران استقلال به اندازه می ماندند تا بتوانیم کار آنها را قضاوت کنیم. از روزی که من آمدم هر سال مدیریت تغییر کرد و سال جاری بیش از همواره شاهد تغییرات بودیم.

اگر شرایط نرمال باشد و ساختار به درستی کار کند، هیچ مربی و بازیکنی نباید در امورات باشگاه دخالت کند اما وقتی می بینیم در باشگاه خود ما کارها پیش نمی رود و مسائل زیادی وجود دارد، بازیکنان صحبت می نمایند.

غفوری اضافه کرد:کادرفنی ما برای دوران قرنطینه برنامه ریزی کردند و بعد از تعطیلی ابتدایی، برنامه دقیقی به ما ارائه شد و هر کسی تمرین نموده باشد شرایط بدنی خوبی دارد. اگر فرصت 20 روزه ای داشته باشیم، بازیکنان ما می توانند به شرایط ایده آل برسند.

مدافع تیم ملی بیان نمود:همه جهان با این مشکل رو به رو هستند و می توانیم از نظرات کارشناسان کشورهایی مانند اسپانیا و ایتالیا استفاده کنیم. می توانیم در یکی از شهرها که شرایط سفید دارد به میدان برویم و یا اینکه مسابقات را برگزار نکنیم اما اگر دیر برگزار کنیم برای فصل بعد هم مشکل خواهیم داشت.

  • مدیرعامل جدید استقلال: از فرهاد مجیدی حمایت می کنم

وی اضافه کرد:تیم ما شرایط خیلی خوبی ندارد. از نظر امکاناتی شرایط سختی داشتیم و اکنون نیز با کرونا دست و پنجه نرم می کنیم. شرایط خیلی جالبی نداریم و به ویژه جوانان تیم و بازیکنان با من تماس گرفتند و پیگیر مطالبات شدند. سال جاری دیدیم که قبل از عید باشگاه هیچ پرداختی نشد و این موضوع که برای اولین مرتبه رخ داد، خیلی بد بود. متاسفانه در واکنش به پیگیری بازیکنان چیزی نمی توانیم بگوییم و امیدوارم مسائل رفع گردد تا یک پرداختی به بازیکنان انجام گردد.

کاپیتان استقلال بیان نمود:سال جاری زمان مناسبی برای بدنسازی برخلاف سال های قبل داشتیم و دیدید که در اوایل لیگ تیم ما هماهنگ بود. تیم در حال پیشرفت بود و شرایط من نیز رو به جلو بود و سال جاری شرایط خوبی داشتم و امیدوارم این فصل خوب در سرانجام با یک نتیجه خوب برای تیم محبوب استقلال همراه باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1286

به "وریا غفوری:هیچ مربی و بازیکنی نباید در امورات باشگاه دخالت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وریا غفوری:هیچ مربی و بازیکنی نباید در امورات باشگاه دخالت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید