پارک ملی دریایی آنگ تونگ سامویی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، پارک ملی دریایی آنگ تونگ سامویی (Ang Thong National Marine Park)، یکی از بهترین جاذبه‌های طبیعی تور تایلند در شهر سامویی است. از پرطرفدارترین و زیباترین جزیره های موجود در سواحل شرقی تایلند به شمار می‌رود.

پارک ملی دریایی آنگ تونگ سامویی

از دیدنی های معروف این جزیره می توان به پارک ملی دریایی آنگ تونگ اشاره کرد که از یکی از اصلی ترین جاذبه گردشگری تور تایلند در شهر سامویی به شمار می‌رود. اگر می خواهید این پارک را بیشتر بشناسید همراه آژانس آرزوی آسمان آبی باشید.

در گذشته پارک آنگ تونگ سامویی ، محلی بود برای سکونت افراد و مهاجرانی که از کشور خود طرد شده بودند که بعد از سالها به پنانگ انتقال داده شدند که نمونه های از اثرهای زندگیشان هنوز باقی مانده است. این پارک در قسمت شمال غربی از جزیره سامویی قرار دارد که ساختار بسیار جالب دارد، پارک ملی دریایی آنگ تونگ از مجموع 42 جزیره تشکیل شده است و همچنین دارای 4 جنگل و حیات وحش می باشد که موجوداتی مانند لانگورها نوعی میمون دم دراز، حواصیل کوچک، سمور، عقاب شکم سفید، لاک پشت دریایی درون این مجموعه زندگی می کنند و همچنین در آبهای دریاهای اطراف پارک مارماهی های مختلفی وجود دارد، البته این آبها محل مناسبی برای غواصی گردشگران تور تایلند است.

مساحت پارک ملی دریایی آنگ تونگ سامویی نزدیک به 250 کیلومتر مربع می باشد که پنجاه کیلومتر آن محیط طبیعی و بیشتر از چهل جزیره می‌باشد که تمامی این جزیره ها به غیر از یکی به نام  پالوآی خالی هستند و کسی در آنها سکونت ندارد.

ساحل های این جزایر بسیار زیبا هستند و به علت وجود فشار آب شکلهای جالب و شگفت انگیزی در جزیره های مختلف پارک ایجاد شده که از دیدنی های سامویی حساب می شود. وجود دریای آرام برای قایقرانی بسیار مناسب است که برخی از گردشگران تور تایلند بر این باور هستند که وسیله مناسب برای رفتن به این جزیره قایق موتوری است.

انتشار: 15 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 248

به "پارک ملی دریایی آنگ تونگ سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ملی دریایی آنگ تونگ سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید