چینی ها استاندارد نسل پنجم را به دهها کشور دنیا می برند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسین ایج، هواوی که نیمی از کل درآمد خود را در چین به دست می آورد از عقد قراردادهایی با اپراتورهای تلفن همراه و شرکت های مخابراتی در کشورهایی همچون کره جنوبی، ژاپن، انگلیس، کانادا، استرالیا و غیره برای راه اندازی شبکه های مخابراتی نسل پنجم خبر داده است.

چینی ها استاندارد نسل پنجم را به دهها کشور دنیا می برند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

کن هو مدیرعامل هواوی می گوید کشورهای جهان نباید از بابت استفاده از خدمات نسل پنجم تلفن همراه هیچ نگرانی امنیتی داشته باشند و این شرکت دامنه فعالیت های خود در این زمینه را به بسیاری از کشورهای آسیایی، آمریکایی و اروپایی توسعه خواهند داد.

در ماه های اخیر دولت آمریکا بارها در خصوص تبعات امنیتی همکاری با شرکت های مخابراتی چینی هشدار داده، اما ظاهرا کشورهای دیگر در این زمینه نگرانی خاصی ندارند. کارشناسان می گویند پیشتازی هواوی نشان می دهد چین در حال تبدیل شدن به بازیگر برتر در زمینه ارائه خدمات تلفن همراه نسل جدید است.

بعد از هواوی شرکت سوئدی اریکسون در زمینه عقد قراردادهای ارائه خدمات نسل پنجم تلفن همراه با عقد 38 قرارداد در رتبه دوم است. نوکیا نیز با عقد 31 قرارداد با اپراتورهای مختلف در جهان رتبه سوم را در اختیار دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 707

به "چینی ها استاندارد نسل پنجم را به دهها کشور دنیا می برند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چینی ها استاندارد نسل پنجم را به دهها کشور دنیا می برند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید