کوردون چانکایا ازمیر؛ هتلی مناسب برای مراسم ازدواج در ترکیه

به گزارش تور ارمنستان ارزان، هتل کوردون چانکایا ازمیر یک هتل چهار ستاره است و در سال 2017 افتتاح شده است. هتل در منطقه چانکایا ازمیر واقع شده است.

کوردون چانکایا ازمیر؛ هتلی مناسب برای مراسم ازدواج در ترکیه

بهترین تجربه سفر را با آفر تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

این هتل بسیار زیبا و شیک است و نمای بیرونی آن بسیار زیبا است و طراحی آن بسیار مدرن و امروزی است. ساختمان بسیار زیبای آن دارای 70 اتاق است و امکاناتی که ارایه می دهد می تواند خیال شما را از اقامتی دنج و آرامش بخش آسوده نگهدارد.

این هتل امکانات متنوعی دارد که از جمله آن می توان به وجود سالن اجتماعات و سالن مخصوص برگزاری جشن ها اشاره نمود و گردشگرانی که می خواهند مراسم ازدواجشان را در این شهر زیبا برگزار نمایند، بی شک این هتل می تواند انتخاب بسیار مناسبی برایشان باشد.

رستوران هتل هم یکی از معروفترین رستوران هاست که در سال 1960 افتتاح شده است و از آن موقع تا کنون غذاهای مدرن به تدریج به منوی رستوران اضافه شده است. در ادامه مطلب در رابطه با امکانات هتل اطلاعات بی شماری ارایه می گردد تا گردشگرانیکه می خواهند با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به ازمیر سفر نمایند با آگاهی کامل بتوانند این هتل را برای اقامتشان انتخاب نمایند.

امکانات عمومی هتل کوردون چانکایا ازمیر

هتل کوردون چانکایا ازمیر هتلی است که امکانات بسیار مناسبی را برای مسافران ارایه می دهد. از جمله امکانات این هتل می توان به وجود لابی بسیار شیک و مبله اشاره نمود که در هنگام ورود به هتل می توانید در این لابی استراحتی کوتاهی داشته باشید.

هتل در چندین طبقه ساخته شده است و به همین علت آسانسور از ضروریاتی است که در ساختمان آن تعبیه شده است. اینترنت رایگان در جای جای هتل وجود دارد و می توانید با خیال راحت به کارهای اینترنتی خود برسید. در هتل می توانید به امکانات تفریحی از جمله اسپا، بدنسازی و استخر هم دسترسی داشته باشید و در محل اقامت خودتان با بهره بردن از این امکانات اقامت خوب و خوشی را تجربه کنید.

شاتل فرودگاهی هم برای مسافرانیکه بخواهند از این امکان بهره ببرند، وجود دارد. سالن اجتماعات و سالن پذیرایی موجود در هتل Kordon Hotel Cankaya Izmir با طراحی بسیار مدرن و عظیم است و برای افرادیکه بخواهند قابل رزرو است.

خدمات نظافت روزانه هم در هتل ارایه می گردد و می توانید اقامتی دل انگیزی را در این هتل تجربه کنید. باید ذکر گردد که لاندری و لباسشویی هم برای مسافران وجود دارد تا لباس هایشان را هر موقع بخواهند تمیز داشته باشند.

امکانات و اتاق های هتل

اگر بخواهید در هتلی اقامت کنید که اتاق های آن از هر لحاظ آرامش و خیال راحت را به شما هدیه بدهند، می توانید ضمن خرید اینترنتی بلیط هواپیما به ازمیر سفر کنید وبا اقامت در هتل کوردون چانکایا از این امکان برخوردار شوید. تمامی اتاق های این هتل مجهز به اینترنت رایگان و پرسرعت هستند.

تخت های بسیار راحت و اتاق هایی با پنجره های عظیم از ویژگی های این هتل است که اقامت در این هتل را برای شما آسان می نماید. مینی بار و یخچال موجود در اتاق های هتل می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. امکانات بهداشتی از جمله سرویس بهداشتی وحمام هم در این هتل وجود دارد و حوله و سشوار در حمام های آن وجود دارد.

تلویزیون هم از سایر لوازمی است که برای تفریح شما در داخل اتاق ها تعبیه شده است. هتل Kordon Hotel Cankaya Izmir اتاق های مختلفی دارد که شامل:

اتاقی با سه تخت تک نفره با یک صبحانه رایگان

اتاقی با یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو با یک صبحانه رایگان

اتاقی با یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره با 3 صبحانه رایگان

اتاقی با یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو با دو صبحانه رایگان

رستوران هتل

رستوران و کافه هتل از بخش های مجذوب کننده و معروف هتل هستند. همانطور که ذکر شد رستوران هتل در سال 1960 افتتاح شده است. منوی رستوران غذاهای بسیار متنوعی دارد و به راحتی می توانید غذای دلخواه و خوشمزه ای را در کنار همراهانتان میل کنید.

فاصله هتل کوردون چانکایا ازمیر تا جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه آگورا: 1.5 کیلومتر

فاصله تا شهر باستانی افه سوس: 1.2 کیلومتر

فاصله تا میدان و برج ساعت ازمیر: 2.4 کیلومتر

فاصله تا پارک حیات وحش ازمیر: 26.2 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2088

به "کوردون چانکایا ازمیر؛ هتلی مناسب برای مراسم ازدواج در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوردون چانکایا ازمیر؛ هتلی مناسب برای مراسم ازدواج در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید