گذرگاه ریلی هیندنبورگدام

به گزارش تور ارمنستان ارزان، پیش از ساخته شدن گذر گاه، اتصال به جزیره به لطف جزر و مد میسر شده بود و در فصل زمستان، تشکیل یخ در دریای وادن، سد غیر قابل نفوذی را ایجاد نموده بود. عبور از این گذر گاه در شرایط جوی نا مساعد حدود 6 ساعت زمان می برد. سرگرمی گاه ساحلی وستر لند در جزیره زیلت، به طور فزاینده ای محبوب شد و به همین دلیل مقامات محلی برنامه ریزی برای ساخت خط آهن گذر گاه را شروع کردند. طرح اولیه ساخت یک خط آهن از بندری در Hoyerschleuse به جزیره بود، اما پس از جنگ جهانی اول، آلمان متعهد به واگذاری Hoyerschleuse به دانمارک شد، در حالی که جزیره زیلت همچنان به عنوان بخشی از خاک کشور آلمان باقی ماند.

گذرگاه ریلی هیندنبورگدام

کار ساخت گذر گاه در سال 1923 شروع شد و در طول 4 سال که ساخت آن به طول انجامید، بیش از 3 میلیون متر مکعب شن و ماسه و خاک رس، و بعلاوه 120،000 تن سنگ از سرزمین اصلی به موقعیت و محل ساخت و ساز منتقل شده بود. دومین رئیس جمهور آلمان، پاول فون هیندنبورگ، در تاریخ 1 ژوئن سال 1927 خط آهن را افتتاح کرد و به همین نام، نام گذاری شد. در 45 سال اول، گذر گاه هیندنبورگدام، یک جهت واحد بود. در سال 1972 گذر گاه گسترده تر و یک جهت دوم به آن اضافه شد. امروزه و با توجه به اینکه هیچ راه جاده ای به جزیره زیلت وجود ندارد، بیش از 100 قطار حمل ماشین هر روز از این گذر گاه عبور می نماید.

نمای هوایی از گذر گاه ریلی هیندنبورگدام

قطار در حال عبور از اتاقک کنترل در میانه هیندنبورگدام

تصویر ویرایش شده از قطار حمل ماشین در حال عبور از گذر گاه ریلی هیندنبورگدام که در دهه 1970 بر روی کارت پستال ها منتشر می شد.

منبع: کجارو / amusingplanet.com
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2344

به "گذرگاه ریلی هیندنبورگدام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گذرگاه ریلی هیندنبورگدام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید