300 هزار نسخه اطلاع رسانی گردشگری در اردبیل بین مسافران نوروزی توزیع شد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل از توزیع 300 هزار نسخه بروشور، نقشه و کتابچه در 33 کیوسک و مرکز اطلاع رسانی استان در بین گردشگران و میهمانان نوروز 96 اطلاع داد.

300 هزار نسخه اطلاع رسانی گردشگری در اردبیل بین مسافران نوروزی توزیع شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور نوروز 99 کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، کریم حاجی زاده امشب با حضور در محل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل اظهار کرد: 300 هزار نسخه بروشور و نقشه استان با همکاری تعدادی از دستگاههای عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان از جمله جمعیت هلال احمر، شهرداری، جوامع و انجمن های صنفی تأسیسات گردشگری استان، بخش خصوصی و دبیرخانه ستاد چاپ و در 33 کیوسک و مرکز اطلاع رسانی در میان گردشگران نوروزی توزیع شد.

وی با اشاره به چاپ و توزیع 114 هزار بروشور و نقشه گردشگری استان اردبیل در بین گردشگران گفت: از این تعداد، 51 هزار نسخه مربوط به نقشه گردشگری استان و شهرستان، 51 هزار نسخه مربوط به بروشور گردشگری استان و شهرستان، پنج هزار نسخه مربوط به بروشور اطلاعات موزه ای استان، پنج هزار نسخه مربوط به بروشور توصیه های یگان حفاظت و دو هزار نسخه مربوط به بروشور اقامه نماز می گردد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل از نصب دو هزار مترمربع بنر در میادین ورودی شهرها با مشارکت دستگاههای عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان اطلاع داد و اعلام کرد: از این تعداد 68 بنر شامل نقشه و اطلاعات جاذبه های گردشگری استان و شهرستانها و تبریک سال نو و چهار بنر مربوط به اقامه نماز توسط این اداره کل چاپ و نصب شده است.

حاجی زاده با تأکید بر این که آثار تاریخی استان بر اساس ثبت ملی و جاذبه های طبیعی نیز بر اساس آمادگی از لحاظ زیرساختهای گردشگری اولویت بندی شده و بر روی بروشورهای گردشگری استان و شهرستانها چاپ شده اند، توضیح داد: 51 هزار نسخه مربوط به نقشه گردشگری استان و شهرستان شامل 21 نقشه استانی، شهرستانی و مراکز شهرستان و درج نزدیک به یک هزار و 200 مختصات جغرافیایی تمامی جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری و خدماتی چون تأسیسات اقامتی و گردشگری و امکانات رفاهی در قالب google map و google earth با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی چاپ و در بین گردشگران نوروزی توزیع شده است.

وی اظهار کرد: انتظار می رود گردشگران برای اطلاع از جاذبه های تاریخی و گردشگری، تأسیسات اقامتی و طرح شکایات خود با سامانه کشوری 09629تماس بگیرند.

انتهاتی پیغام،

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 990

به "300 هزار نسخه اطلاع رسانی گردشگری در اردبیل بین مسافران نوروزی توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "300 هزار نسخه اطلاع رسانی گردشگری در اردبیل بین مسافران نوروزی توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید