42 هزار متر مربع فضای آموزشی احتیاج خراسان شمالی برای رسیدن به متوسط کشوری

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: 42 هزار متر مربع فضای آموزشی احتیاج خراسان شمالی برای رسیدن به متوسط آموزشی کشور است.

42 هزار متر مربع فضای آموزشی احتیاج خراسان شمالی برای رسیدن به متوسط کشوری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمد علی شجاعی در جلسه مجمع خیرین اسفراین که شب گذشته 28خرداد ماه با حضور وزیر آموزش و پرورش در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، اظهار کرد : طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش استان 13 هکتار زمین به بخش خصوصی و مدارس دولتی در حوزه آموزش و پرورش در سه شهرستان استان تخصیص داده شده است.

وی اضافه نمود: نمی شود قدم اول که آموزش و پرورش است را برنداریم و توقع اصلاح امور را در سایر امور بخش های استان داشته باشیم چرا که سنگ اول در زیر بنای جامعه آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به محرومیت این استان به خصوص در نرخ با سوادی ادامه داد: اگر بهره برداری استان در حوزه های مختلف پایین است علت آن به تفاوت نرخ با سوادی خراسان شمالی نسبت به کشور بر باز می شود.

استاندار خراسان شمالی گفت: در نظر داریم تا در دهه فجر سال جاری نرخ با سوادی خراسان شمالی را به متوسط کشوری برسانیم که قطع به یقین امری محال نیست و امکان پذیر است .

به گفته وی آموزش و پرورش حلقه اول زنجیره های پیشرفت است که نمیتوان آن را ندیده گرفت.

وی ادامه داد: سرجمع پرداخت های خیرین کشور آنطور که باید به استان های کم برخوردار نمی رسد این ایرادی است که باید برطرف شود .

شجاعی گفت: آورده خیرین استان برای مدرسه سازی بسیار اندک است به همین جهت این موضوع نگاه ویژه مسئولین کشوری را می طلبد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1428

به "42 هزار متر مربع فضای آموزشی احتیاج خراسان شمالی برای رسیدن به متوسط کشوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "42 هزار متر مربع فضای آموزشی احتیاج خراسان شمالی برای رسیدن به متوسط کشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید