نحوه استفاده از Google Maps بدون اینترنت

به گزارش تور ارمنستان ارزان، گوگل مپ یک برنامه ناوبری مورد علاقه من است ، اما من به ندرت ارتباط اینترنتی در هنگام گردش در یک سفر دارم ، پس چگونه می‌توانم از گوگل نقشه گوگل استفاده کنم ؟

نحوه استفاده از Google Maps بدون اینترنت

یک ایده خوب برای برنامه‌ریزی برای سفر شما با دانلود نقشه در حالی که شما هنوز در اینترنت Wi - Fi هستید ، است . هنگامی که شما یک منطقه را دانلود کردید ، می‌توانید به مسیر یا نقطه موردنظر خود در آن حوزه توجه کنید ، حتی هیچ ارتباط اینترنتی وجود ندارد . عیب آن این است که تنها مسیرهای رانندگی موجود هستند ، هیچ مسیر پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری وجود ندارد . همچنین می‌توانید راه‌هایی مانند اجتناب از عوارض و یا راه‌های عبور را اصلاح کنید .
چگونه نقشه را ذخیره کنید تا از برون‌خط استفاده کنید
1. روی تلفن یا تبلت خود برنامه گوگل نقشه گوگل را باز کنید . مطمئن شوید که در حساب گوگل خود را امضا کرده‌اید . 2 . به دنبال مکانی می‌گردم ، مثل پاریس . 3 . در پایین ، میله‌ای که نام محلی را که شما جستجو کرده‌اید ، لمس کنید . 4 . انتخاب دانلود
برای اینکه با استفاده از ناحیه بارگیری شده خود دور شوید ، از برنامه گوگل نقشه گوگل مانند شما استفاده کنید .
نکته : بزرگ‌ترین سایز برای یک ناحیه برون‌خط 120000 کیلومتر مربع است . اگر سعی کنید یک ناحیه بزرگ‌تر را ذخیره کنید ، از شما خواسته می‌شود تا در یک منطقه کوچک‌تر زوم کنید .

انتشار: 12 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 74

به "نحوه استفاده از Google Maps بدون اینترنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه استفاده از Google Maps بدون اینترنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید