تور روسیه ارزان: آمریکا بدنبال پیشی گرفتن از روسیه و چین در تسلیحات مافوق صوت است

به گزارش تور ارمنستان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، در اکتبر 2021، ژنرال جان هایتن، معاون وقت رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا هشدار داد که توانایی های نظامی چین به زودی از واشنگتن و مسکو پیشی خواهد گرفت. هایتن ادعا کرد که طی یک دوره پنج ساله، پکن صدها آزمایش تسلیحات مافوق صوت را در مقابل 9 آزمایشی که به وسیله ایالات متحده انجام شد، انجام داده است.

تور روسیه ارزان: آمریکا بدنبال پیشی گرفتن از روسیه و چین در تسلیحات مافوق صوت است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

در حالی که ایالات متحده کوشش می نماید تا با روسیه و چین در توسعه سلاح های مافوق صوت پیشی بگیرد، لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده میخواهد با میزبانی یک نشست امنیتی با تعدادی از مدیران عامل صنایع دفاعی آمریکا در روز پنجشنبه همین هفته، سرعت توسعه تسلیحات آمریکایی را افزایش دهد.

به گزارش سی ان ان، به نقل از دو مدیر دفاعی دعوت شده برای شرکت در این نشست، هدف اصلی نشست یاد شده که اولین بار هفته گذشته تائید شد، افروختن آتش توسعه و تحول در زیر ساخت صنعت تسلیحات مافوق صوت و تشویق صنایع برای افزایش سرعت پیشرفت در این حوزه است.

اریک پاهون، سخنگوی پنتاگون نیز با تائید برنامه ریزی برای چنین نشستی گفت: این جلسه بخشی از تعاملات منظم با صنعت در زمینه های کلیدی نوآوری و نوسازی برای تقویت روابط و بحث در خصوص راه های تسریع توسعه قابلیت های پیشرفته و مفاهیم عملیاتی تازه صنایع تسلیحات است.

پاهون اعلام کرد که نشست پنتاگون با تصمیم گیرندگان صنعت به عنوان فرصتی برای وزیردفاع جهت ارائه پیشنهادات و ایده های کوتاه خود است.

در اواخر نوامبر 2021، ژنرال دیوید تامپسون، معاون رئیس عملیات فضایی آمریکا گفت که ایالات متحده به طور قابل توجهی از روسیه و چین در آزمایش سلاح های مافوق صوت عقب مانده است. موشک های مافوق صوت حداقل پنج برابر سرعت صوت (تقریباً 3800 مایل در ساعت [6116 کیلومتر در ساعت]) حرکت می نمایند.

ژنرال تامپسون طی حضور در مجمع بین المللی امنیت هالیفاکس گفت: ما از نظر برنامه های مافوق صوت به میزان چینی ها یا روس ها پیشرفته نیستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2331

به "تور روسیه ارزان: آمریکا بدنبال پیشی گرفتن از روسیه و چین در تسلیحات مافوق صوت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: آمریکا بدنبال پیشی گرفتن از روسیه و چین در تسلیحات مافوق صوت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید