آموزش بهتر زبان انگلیسی با استفاده از بازی برای بچه ها

به گزارش تور ارمنستان ارزان، یک مدرس زبان انگلیسی گفت: برای یادگیری هرچه بهتر در سنین پایین تر از تکنیک بازی استفاده می کنیم؛ گاهی از فراگیران با سنین بالاتر نیز می خواهیم دستور پخت یک غذا را به انگلیسی اعلام نمایند که این امر منجر می گردد مطالب آموخته شده در گذشته به فراموشی سپرده نگردد.

آموزش بهتر زبان انگلیسی با استفاده از بازی برای بچه ها

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

مهدی رحیمی مدرس و مترجم زبان انگلیسی در حاشیه دوره دانش افزایی ویژه اساتید گروه زبان های خارجی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اینکه روزگار به سمت تحول حرکت و سطح علمی افزایش پیدا نموده ما هم باید به سمت آموزش زبان پیش رویم.

وی در مورد علت استقبال مردم برای یادگیری زبان دوم مطرح نمود: اغلب خانواده ها اصرار دارند تا بچه ها آن ها در سنین پایین زبان دوم را بیاموزند؛ در سنین بالاتر تحصیل و کسب علم، احتیاج ایجاب می نماید که فرد زبان دوم را یاد بگیرد.

این مدرس با اشاره به اینکه هر چه سن یادگیری پایین تر باشد یادگیری راحت تر است، مطرح نمود: در خانواده ها وقتی نوزادی متولد می گردد این نوزاد تا یک سال فقط به حرف های اطرافیان خود گوش می دهد و بعد از یک سال و بررسی کلمات آغاز به حرف زدن می نماید و آموزشی هم نمی بیند؛ در زبان هم هر چه میزان گوش دادن بیشتر باشد یادگیری بهتر خواهد بود.

وی اعلام کرد: لزوماً این گونه نیست که بگوییم حتماً باید کتاب و روش های زیادی وجود داشته باشد؛ به نظر من یکی از روش های خوب یادگیری این است که فراگیران قوه شنوایی خود را تقویت نمایند؛ وقتی زیاد گوش بدهند آهسته آهسته آغاز به بیان کلمات می نمایند.

رحیمی با اشاره به اینکه سیستم آموزشی در آکادمی های قزوین نسبت به دیگر استان ها در آموزش قوی تر است، گفت: در آموزش زبان باید به چهار نکته شنیدار، نوشتار، گفتار و تکرار توجه کرد؛ یک بخشی از آموزش به تکرار و تمرین زبان آموز بستگی دارد؛ فراگیران باید کوشش داشته باشند تا آموخته های خود را به فراموشی نسپرند.

این مدرس در انتها یادآور شد: برای یادگیری هرچه بهتر در سنین پایین تر از تکنیک بازی نیز استفاده می کنیم؛ گاهی از فراگیران با سنین بالاتر نیز می خواهیم دستور پخت یک غذا را به انگلیسی اعلام نمایند که این امر منجر می گردد مطالب آموخته شده در گذشته به فراموشی سپرده نگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 639

به "آموزش بهتر زبان انگلیسی با استفاده از بازی برای بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش بهتر زبان انگلیسی با استفاده از بازی برای بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید