آیا همایش ها و مراسمات در استان کرمان لغو خواهد شد؟

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران/کرمان ستاد استانی مدیریت پیشگیری از آلودگی به ویروس کرونا به ریاست استاندار کرمان و با حضور روسا و معاونان دانشگاه های علوم پزشکی استان، ارگان های نظارتی و مسئولان سایر دستگاه ها تشکیل شد و مقرر شد تصمیم گیری برای لغو همایش ها و مراسم ها را خود مسئولان استانی معین تکلیف نمایند.

آیا همایش ها و مراسمات در استان کرمان لغو خواهد شد؟

دکتر محمدجواد فدائی استاندار کرمان در این ستاد، حفظ آرامش و جلوگیری از ایجاد نگرانی در جامعه را مورد تاکید قرار داد و مطرح نمود: حفظ آرامش و جلوگیری از شایعات فقط با اطلاع رسانی صحیح و افزایش آگاهی های جامعه ممکن می گردد.

وی خطاب به روسای دستگاه های اجرایی استان تاکید نمود: ارگان ها و دستگاه ها بحث آموزش به پرسنل خود را بر اساس محتواهایی که توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمان تهیه شده است مورد توجه قرار دهند.

استاندار کرمان همچنین خواهان استفاده از ظرفیت صدا و سیما و رسانه ها برای آموزش و اطلاع رسانی به مردم شد و ظرفیت شهرداری ها را در آموزشها مورد تاکید قرار داد و بیان نمود: ستاد متناظر با ستاد استانی با موضوع فرمانداری ها و دبیری روسای شبکه های بهداشت و درمان در شهرستان ها تشکیل و مصوبات مربوطه را در سطح شهرستان ها اجرایی کنند.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به بخشنامه وزارت کشور در مورد کرونا ویروس، وظایف و انتظارات از ارگان ها و دستگاه های مربوطه را در مقابله با این بیماری مورد تاکید قرار داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1139

به "آیا همایش ها و مراسمات در استان کرمان لغو خواهد شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا همایش ها و مراسمات در استان کرمان لغو خواهد شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید