اجاره آپارتمان ارزان درکدام محله های تهران امکان پذیر است؟

به گزارش تور ارمنستان ارزان، یک نگاه اجمالی به بازار اجاره آپارتمان در تابستان و اوایل پاییز سال جاری نشان می دهد که اجاره بها نوسان شدیدی داشته و بازار نسبتا ناآرام است و بازار املاک نیز دستخوش سیر صعودی و افزایش قیمت دلار شده است! براساس مشاهدات، اجاره آپارتمان 50متری در شرق تهران خیابان مجیدیه، یکخوابه با پارکینگ و آسانسور با انباری، با 35 میلیون تومان ودیعه و 900هزارتومان اجاره ماهیانه داده می گردد. از طرفی اجاره آپارتمان 50متری با همین ویژگیها البته با پارکینگ و آسانسور، با 50میلیون ودیعه و 2میلیون تومان اجاره ماهیانه اجاره داده می گردد. با این مثال عینی مطمئناً متوجه خواهید شد که تفاوت قیمت ودیعه و اجاره بها در مناطق مختلف تهران چقدر متفاوت است و بدیهی ست که در بعضی محله ها امکان اجاره آپارتمان ارزان بیشتر است.

اجاره آپارتمان ارزان درکدام محله های تهران امکان پذیر است؟

جهت دریافت خدمات طرح آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

احتمالاً شما که این نوشتار را می خوانید به دلایلی چون کمبود بودجه و مسائل مالی، مسائل مربوط به زوجهای جوان و تهیه مقدمات ابتدایی زندگی مشترک و یا به هر دلیل دیگری به دنبال اجاره آپارتمان ارزان هستید. اجاره آپارتمان 40متری و یا اجاره آپارتمان 50متری که عموماً به دلیل کم متراژ بودن و کمبود فضا معمولاً کم طرفدارتر از سایر آپارتمان-ها نیز هستند، برای شما انتخاب خوبی خواهد بود. البته ناگفته نماند از آنجاییکه اغلب مردم اینروزها با مسائل و شرایط مالی دست و پنجه نرم می نمایند، میل به سکونت در این آپارتمانها و میزان اقبال این دسته از آپارتمان ها هم افزایش یافته و بیشتر اجاره نشینان به دنبال اجاره آپارتمان تا50متر و یا حتی اجاره خانه تا40متر نیز هستند. بنابراین در ادامه این مقاله به مواردی که شما را در راه اجاره آپارتمان ارزان یاری خواهد نمود و صرف نظر و یا مدنظر قراردادن آنها می تواند راهگشا باشد اشاره خواهیم کرد.

  • برای اجاره آپارتمان ارزان کدام محله های تهران گزینه بهتری خواهند بود؟
  • صرف نظر از چه آیتم هایی در پیداکردن و اجاره آپارتمان ارزان قیمت تاثیرگذار است؟
  • برای اجاره آپارتمان ارزان قیمت به موارد همکف و زیر همکف نیز فکر کنید.
  • اگر با مورد اجاره آپارتمان ارزان روبرو شدید، چه گزینه هایی را باید آنالیز کنید؟

قبل از اینکه به موضوع اصلیِ مقاله که برای اجاره آپارتمان ارزان کدام محله های تهران گزینه بهتری هستند، اشاره کنیم باید نکات مهمی را یادآور شویم. با اینکه معمولاً نمی گردد از انباری صرف نظر کرد، چراکه اغلب خانواده ها وَلو کوچک و فشرده حتماً وسایلی دارند که احتیاج به در انباری گذاشتن دارد، مثلاً تجهیزات و لوازم مورد احتیاج فصل سرما که در بهار و تابستان باید جایی برای نگهداری داشته باشند. اما این نکته وجود دارد که آپارتمان هایی که فاقد انباری هستند همیشه اجاره بهای ارزانتری نسبت به سایر آپارتمان ها دارند. در خصوص پارکینگ هم همینطور است، اگر خودروی شخصی ندارید در خصوص عدم احتیاج به پارکینگ به مشاورین املاک اطلاع رسانی کنید، این مورد نیز در کاهش قیمت آپارتمان و امکان اجاره آپارتمان ارزان قیمت تر تاثیرگذار است.وقتی در آگهی اجاره آپارتمان قید می گردد شیک و عالی، چشم گیر و مستاجرپسند و یا توصیفاتی از این دست، احتمالاً با وجود یک بالکن زیبا و یا پاسیو، شومینه، پنجره های دوجداره و یا تراس با ویوی ابدی و سایر امتیازات این چنینی روبه رو خواهیم شد.

بنابراین از آنجاییکه به دنبال اجاره آپارتمان ارزان قیمت هستید و نهایتاً امکان اجاره آپارتمان تا 50 متر باتوجه به بودجه محدود برایتان وجود دارد، و اینهمه امکانات در 40 یا50 متر نمی گنجد، ناچار به صرف نظر از این گزینه های لاکچری طور یا حداقل با توجه به بودجه و حق انتخاب فعلی تان لاکچری، هستید.

برای اجاره آپارتمان ارزان کدام محله های تهران گزینه بهتری خواهند بود؟

آنالیز شرایط اجاره و رهن آپارتمان ارزان در شرق و جنوب تهران: با آنالیز کوتاه و چند دقیقه ای در سایتها و اپلیکیشن هایی که در بازار رهن و اجاره ملک فعالیت دارند به سرعت به این نتیجه خواهید رسید که احتمال پیدا کردن مورد اجاره آپارتمان ارزان در شرق و جنوب تهران بسیار بالاست. چرا که بافت متمرکز و متراکم ساخت، انبوهی جمعیت و تقاضای بالای خوش نشینان و از طرفی شرایط مالی خوب، متوسط و بعضاً زیر متوسط بعضی ساکنین این محدوده، سازندگان ساختمانهای مسکونی را بر این داشته است که آپارتمانهایی با متراژ کمتر و تجهیزات و امکانات متوسط تری را در این محدوده بنا نمایند. این به این معنی است که امکان اجاره آپارتمان 50متری ویا اجاره آپارتمان40متری در این مناطق بیشتر است.

برای مثال:

  • اجاره آپارتمان 45متری واقع در پاسدار گمنام،4سال ساخت طبقه دوم با انباری و آسانسور(4طبقه2واحدی) با ودیعه 40میلیون تومانی و اجاره 350هزارتومان ارائه می گردد.
  • اجاره آپارتمان 50متری نوساز واقع در شهرری میدان نماز تکواحدی، فول امکانات با پارکینگ و انباری، با ودیعه 30میلیون تومانی و اجاره 1میلیون تومان ارائه می گردد.
  • اجاره آپارتمان 50متری واقع در تهرانپارس، شیک و خوش نقشه، طبقه اول با انباری و آسانسور، حمام مستر و کاغذ دیواری، با ودیعه 62میلیون تومانی و اجاره توافقی ارائه می گردد.

مناطق شرق تهران شامل محله هایی چون سبلان، پاسدار گمنام، مجیدیه شمالی و مجیدیه جنوبی، پیروزی، تهران نو، رسالت، جشنواره، تهرانپارس،استخر، نیروی هوایی و… می باشد.

مناطق جنوب تهران شامل محله هایی چون فلاح، خاوران، 17شهریور و دروازه دولاب، میدان خراسان، جوادیه و راه آهن، شهرری، افسریه، نواب، کمیل و… می باشد.

آنالیز شرایط اجاره و رهن آپارتمان ارزان در غرب و شمال تهران: اگر ساکن کلان شهر تهران هستید و یا اگر برای یکبار هم قصد اجاره اپارتمان در مناطق غرب و شمال تهران را داشته اید، احتمالاً بدانید که پیداکردن و اجاره آپارتمان تا 50متر کمی دشوارتر از سایر مناطق است. چرا که تمرکز ساخت و چگونگی طراحی نقشه در ساختمان های این محدوده بیشتر میل به متراژهای بالای 60و70 متر دارد. با اینحال از قدیم گفته اند که : جوینده یابنده است پس می توانید امیدوار باشید و این مناطق را هم به دنبال اجاره آپارتمان ارزان جست وجو کنید.

برای مثال:

  • اجاره آپارتمان 46متری واقع در سعادت آباد،طبقه اول(پاسیودار) با انباری و پارکینگ(دسترسی عالی) با ودیعه 80میلیون تومانی و اجاره 800هزارتومان ارائه می گردد.
  • اجاره آپارتمان 40متری واقع در تجریش، فول بازسازی شده بدون پارکینگ با انباری با ودیعه 50میلیون تومانی و اجاره 2میلیون و دویست هزار تومان ارائه می گردد.
  • اجاره آپارتمان 50متری واقع در ستارخان جهانی نسب، پنج طبقه دو واحدی با پارکینگ، انباری و آسانسور (کف سنگ،پکیچ، اسپیلت، سرویس ایرانی و فرنگی، آشپزخانه Openو ام دی اف) با ودیعه 40میلیون تومانی و اجاره 1میلیون و پانصد هزار تومان ارائه می گردد.
  • اجاره آپارتمان 50متری واقع در مرزداران، با پارکینگ، انباری و بالکن با ودیعه 50میلیون تومانی و اجاره 2میلیون و ششصد هزار تومان ارائه می گردد.

مناطق شمال تهران شامل محله هایی چون اُزگل، اقدسیه، باهنر، نیاوران، کاشانک، کامرانیه و مناظق شمال شرقی شامل محله-های تجریش، الهیه،پارک وی، زعفرانیه، سعدآباد،ولنجک، مقدس اردبیلی و… می باشد.

مناطق غرب تهران شامل محله هایی چون مرزداران،تهران ویلا، شهرک آزمایش،ستارخان، شهرآرا، فلکه اول و دوم صادقیه، میدان توحید و مناطق شمال غرب شامل محله های سعادت آباد، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کاج، میدان سرو و… می باشد.

صرف نظر از چه آیتم هایی در پیداکردن آپارتمان ارزان قیمت تاثیرگذار است؟

وقتی تصمیم گرفته اید که به دنبال اجاره آپارتمان ارزان قیمت باشید، بعد از انتخاب محدوه و منطقه جغراقیایی که همانطور که پیشتر به آن اشاره شد، به اندازه زیادی به میزان بودجه شما بستگی دارد و پس از اینکه تصمیم خودتان را نسبت به اجاره آپارتمان 50متری یا اجاره آپارتمان 40متری و احیانا چند متر کمتر و بیشتر قطعی کردید، حالا نوبت صرف نظر از بعضی آیتم ها و گزینه هاست تا راحت تر فرایند اجاره آپارتمان صورت بگیرد. درست است که اغلب گزینه هایی که در ادامه به آنها به منظور چشم پوشی برای کاهش هزینه های اجاره آپارتمان اشاره می کنیم هریک به تنهایی از امکانات اولیه آپارتمان-نشینی می باشند اما عجالتاً برای اجاره آپارتمان ارزان چاره ای جزء گذشتن از این امکانات نیست. بنابراین گزینه هایی چون گاز رومیزی، پنجره دوجداره،کف سرامیک و سیستم گرمایش از کف، پکیج و اسپیلت، کمدهای دیواری عمیق و جادار، کابینت های زیاد و با جنس مرغوب و همانطور که قبلاً در ابتدای مقاله نیز متذکر شدیم بالکن و پارکینگ خودرو و موتورسیکلت و مواردی از این قبیل می تواند تاثیر به سزایی در کاهش قیمت ودیعه و اجاره آپارتمان ارزان قیمت داشته باشد.

نمای ظاهری ویژه و زیبا، کیوسک نگهبانی و سرایداری، لابی و محوطه گلکاری و آلاچیق در حیاط، استخر، سیستم شوتینگ زباله، نحوه نظافت و شارژ ماهیانه و… در افزایش اجاره بها بی تاثیر نیست.

برای اجاره آپارتمان ارزان قیمت به موارد همکف و زیر همکف نیز فکر کنید.

برای اینکه بتوانید نسبت به اجاره آپارتمان ارزان قیمت اقدام کنید مواردی چون تمرکز در مناطق شرق، جنوب و مرکز شهر و کاهش متراژ واحد مسکونی مثل اجاره آپارتمان 40متری و یا اجاره آپارتمان 50متری و در آخر صرف نظر از بعضی ویژگی های افزاینده قیمت اجاره بها به شما پیشنهاد شد. اما اینجا می خواهیم راه چاره کارگشای دیگری به شما ارائه کنیم که نهایتاً فرایند اجاره آپارتمان ارزان را تسریع خواهد نمود.

برای این مهم اگر با سکونت در طبقات زیرهمکف و اصطلاحاً پیلوت مسئله ای ندارید و احتمالاً با نورکمی که در طول روز در واحد شما تابیده خواهد شد کنار خواهید آمد، بنابراین با کاهش قیمت چشمگیری در مبلغ ودیعه و اجاره بها روبرو خواهید شد.

اگر با مورد اجاره آپارتمان ارزان روبرو شدید، چه گزینه هایی را باید آنالیز کنید؟

حالا که پیروز به یافتن آپارتمان ارزان و کم متراژ شدید و یا به گونه ای رویای شما محقق شده است، نباید ذوق زده و هیجانی عمل کنید . ضرب المثل هیچ ارزانی بی علت نیست را به یاد داشته باشید و فریب تعریف و تمجید مشاورین املاک و صاحبان ملک را نخورید که مبادا سرتان کلاه برود. منظور این است که تمام نکات مهمی چون شرایط سقف و نم دادگی ها، امنیت درب و پنجره ها، کیفیت سیم کشی و تعداد پریزها، در صورت احتیاج و اهمیت کیفیت اینترنت و خطوط تلفن، دردسرهای قبوض مختلف و کنتورهای مشترک، در صورت ضرورت محل پارک خودرو ، منظره و حواشی اطراف خانه و رفت و آمدهای داخل ساختمان و رفتار و روابط اجتماعی همسایگان را مورد مشاهده و ملاحظه قرار دهید. نکاتی که هنگام اجاره آپارتمان ارزان و تحویل محل مورد نظر و یا حتی پیش از آن باید در نظر بگیرید تا بتوانید یک اجاره پیروز داشته باشید را آنالیز کرده و سپس مکتوب نمایید چرا که شاید در ابتدا با صحبت های اولیه هر دو طرف کاملا راضی و خوشنود به نظر بیایند ولی باید بدانیدکه به هنگام برخورد با مشکل شرایط به کلی تغییر خواهد نمود بنابراین تمامی توافقات و قول و قرارها باید مکتوب شوند.

با مطالعه نوشتار اجاره آپارتمان ارزان درکدام محله های تهران امکان پذیر است؟ احتمالا متوجه شده اید که تقریبا در کلانشهر تهران با جست وجو و آنالیز های کارشناسانه تقریبا با هر سطح بودجه معمول و معقولی امکان اجاره آپارتمان مخصوصا اجاره آپارتمان 40متری و یا اجاره آپارتمان 50متری امکانپذیر خواهد بود. در این راستا به مداومت و همت تا پیدا شدن مورد دلخواهتان احتیاج دارید.

به این مقاله از خبرنگارن چه امتیازی می دهید؟

منبع: هومینگ
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1283

به "اجاره آپارتمان ارزان درکدام محله های تهران امکان پذیر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره آپارتمان ارزان درکدام محله های تهران امکان پذیر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید