احداث سد های بن لار و چولهول در دستور کار دولت قرار گیرد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، نماینده پلدختر و معمولان در مجلس گفت: دولت تسهیلاتی برای صاحبان خودرو های خسارت دیده از سیل 98 در نظر بگیرد.

احداث سد های بن لار و چولهول در دستور کار دولت قرار گیرد

سیدحمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر و معمولان در مجلس در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر که در سالن جلسات بخشداری معمولان برگزار گردید با بیان اینکه برای تکمیل پمپاژ های پلدختر به 100 میلیارد تومان اعتبار احتیاج است، گفت: 450 متر از دایک حفاظتی معمولان و 1200 متر از دیواره ساحلی شهر پلدختر به جای مانده که برای تکمیل این دیواره ها و برطرف خطر سیلاب از این شهر ها به اعتبار احتیاج است.

او با بیان اینکه تکمیل پل ابراهیم آباد توسعه شهر معمولان را در پی دارد، اضافه نمود: پل برگلان سوخته و زمین های کشاورزی تخریب شده از سیل 98 هنوز معین تکلیف نشده است.

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی به ضرورت استمهال وام های سیل زدگان تاکید نمود و ادامه داد: طغیان رودخانه های چولهول و بن لار 30 درصد از عوامل ایجاد سیلاب ویرانگر سال 98 است که ضرورت دارد سد های چولهول و بن لار برای پیشگیری از وقوع بحران در منطقه احداث گردد.

او اعلام کرد: برطرف خطر از گلزار شهدای معمولان باید هر چه سریعتر انجام گردد تا شرمسار مردم و خانواده های شهدای این شهر نشویم.

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس گفت: 950 خودرو در استان لرستان در سیلاب سال 98 دچار خسارت شدند که 700 دستگاه مربوط به شهرستان پلدختر است که ضرورت دارد دولت برای یاری به صاحبان این خودرو ها تسهیلاتی را در نظر بگیرد.

خبرنگاران لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آذر 1401 بروزرسانی: 4 آذر 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2513

به "احداث سد های بن لار و چولهول در دستور کار دولت قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث سد های بن لار و چولهول در دستور کار دولت قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید