اروپای کرونا زده ، شمار کشته شدگان ناشی از کرونا به 100 هزار نفر رسید

به گزارش تور ارمنستان ارزان، رسانه ها از رسیدن شمار کشته شدگان ناشی از کرونا در قاره اروپا به رقم تکان دهنده 100 هزار تن خبر دادند.

اروپای کرونا زده ، شمار کشته شدگان ناشی از کرونا به 100 هزار نفر رسید

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه های مختلف دنیا شنبه شب از رسیدن شمار کشته شدگان ناشی از ویروس کرونای جدید در قاره اروپا به 100 هزار تن اطلاع دادند.

به نوشته خبرگزاری فرانسه تعداد کشته شدگان ناشی از ویروس کرونا از ابتدای شیوع در قاره اروپا به 100 هزار نفر رسید. این منبع خبری از اسپانیا از کشورهای به شدت درگیر با کرونا اطلاع داد که ممنوعیت تردد در این کشور تا نهم ماه می (دوشنبه 29 اردیبهشت) تمدید شد. در بین کشورهای اروپایی روبرو با بحران کرونا از حیث شمار مبتلا، ایتالیا در رتبه نخست و اسپانیا در رتبه دوم و فرانسه در رتبه سوم جای دارد.

به نوشته وبگاه مرجع ولدو میترز اسپانیا با 191726 ابتلای قطعی به کرونا در رتبه نخست است. پس از این کشور، ایتالیا با 175925 تن و فرانسه با 151793 تن در رتبه های بعدی قرار دارند.

شمار کشته شدگان ناشی از کرونا در این کشورها نیز همچنان بالاست به طوری که فرانسه از این حیث در بین این سه کشور یاد شده در شبانه روز گذشته در صندلی نخست نهاده شد. در این کشور 642 تن در 24 ساعت گذشته بابت کرونا جان باختند. این آمار برای اسپانیا 482 نفر بود و در اسپانیا این رقم 41 تن اعلام شد. آلمان، انگلستان و بلژیک در رتبه های بعدی آمار روزانه ابتلا به کرونا و مرگ ناشی از آن قرار دارند.

بلژیک کشوری بود که امروز با جهش آماری روبرو شد. این کشور اروپایی روز شنبه از افزایش 290 نفری کشته شدگان ناشی از کرونا اطلاع داد.

با احتساب این آمار شمار جان باختگان ناشی از کرونا در این کشور به 5453 تن رسیده است. در مجموع نیز 37183 نفر در بلژیک به کرونا مبتلا شده اند. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1285

به "اروپای کرونا زده ، شمار کشته شدگان ناشی از کرونا به 100 هزار نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپای کرونا زده ، شمار کشته شدگان ناشی از کرونا به 100 هزار نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید