خبرنگاران شمار قربانیان کرونا در ایتالیا به 21 تن افزایش یافت

به گزارش تور ارمنستان ارزان، تهران - خبرنگاران - شمار قربانیان کرونا در ایتالیا با مرگ چهار نفر دیگر در این کشور به 21 تن افزایش یافت.

خبرنگاران شمار قربانیان کرونا در ایتالیا به 21 تن افزایش یافت

با ما همراه باشید و با تور لوکس ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرگزاری رویترز، مقام های بهداشتی ایتالیا آدینه شب اعلام کردند که چهار نفر دیگر براثر ابتلا به کووید19 جان خود را از دست دادند و شمار قربانیان این بیماری در این کشور به 21 نفر رسید.

براساس این گزارش، تعداد کسانی که آزمایش کرونا برای آن ها در ایتالیا مثبت بوده از 650 نفر در روز گذشته به 821 نفر در روز آدینه افزایش یافته است.

شیوع ناگهان کرونا در ایتالیا که از هفته گذشته در مناطق لومباردی و ونتو در شمال ایتالیا شروع شد، این کشور را به درگیرترین کشور اروپا درخصوص این بیماری بدل و فعالیت های مالی را در آن با اختلال جدی روبرو کرد.

منطقه لومباردی از دولت ایتالیا درخواست نموده که اقدامات مهارکننده در این منطقه را برای یک هفته دیگر تمدید کند.

افزون بر ایتالیا، آلمان، فرانسه، اسپانیا، سوئیس، انگلیس، سوئد، اتریش، کرواسی، یونان، نروژ، رومانی، فنلاند، گرجستان، هلند، روسیه، بلاروس، بلژیک، دانمارک، استونی، ایسلند، لیتوانی و مقدونیه شمالی در اروپا با ویروس جدید کرونا درگیر هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1154

به "خبرنگاران شمار قربانیان کرونا در ایتالیا به 21 تن افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار قربانیان کرونا در ایتالیا به 21 تن افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید