استقلال به تیم خسیس لیگ بیستم رسید ، وقت امتیاز دادن نیست

به گزارش تور ارمنستان ارزان، هفته سیزدهم بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی روز آدینه با برگزاری سه ملاقات شروع خواهد شد که استقلال باید به مصاف تیمی برود که به سختی امتیاز از دست می دهد.

استقلال به تیم خسیس لیگ بیستم رسید ، وقت امتیاز دادن نیست

به گزارش خبرنگاران، هفته سیزدهم بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی امروز با انجام سه بازی شروع می گردد که در سرانجام هفته دوازدهم استقلال و سپاهان با 22 امتیاز در رده های اول و دوم جدول قرار دارند.

در ملاقاتهای امروز که به صورت همزمان و از ساعت 15 شروع می گردد، نفت مسجد سلیمان میزبان استقلال است، نساجی از ذوب آهن پذیرایی می نماید و گل گهر در تهران به مصاف سایپا می رود.

نفت مسجد سلیمان - استقلال

تیم های اول و ششم جدول در حالی با هم ملاقات می نمایند که امتیازات این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است.

آبی پوشان برای حفظ صدرنشینی خود در هفته سیزدهم احتیاج مبرم به هر 3 امتیاز این بازی دارند و نفت مسجد سلیمان هم که با 16 امتیاز در رده ششم واقع شده است، در صورت پیروزی در این بازی شانس صعود به رده چهارم را هم پیدا می نماید.

شاگردان مجتبی حسینی 6 بار در خانه به میدان رفته اند که حاصل آن 3 پیروزی، 2 مساوی و تنها یک شکست است.

تنها شکست خانگی این تیم در هفته نهم و با نتیجه یک بر صفر مقابل پیکان بوده است؛ این آمار نشان می دهد استقلال در استادیوم شهید بهنام محمدی کار چندان ساده ای برای رسیدن به پیروزی ندارد.

سایپا - گل گهر

سایپا با پیروزی و گل گهر با شکست در بازی قبلی به این ملاقات رسیده اند. شاگردان ابراهیم صادقی با پیروزی با ارزشی که هفته گذشته مقابل استقلال به دست آوردند حالا 16 امتیازی و در رده هشتم جدول هستند و پیروزی در این ملاقات خانگی می تواند شانس این تیم را برای صعود تا رده پنجم افزایش دهد.

گل گهر که هفته های ابتدایی فصل را با صدرنشینی دنبال می کرد، حالا با پذیرفتن 4 شکست و احتساب یک ملاقات معوقه 15 امتیازی و در صندلی دهم جدول است.

گل گهر یکی از خطوط حمله قوی و یا بهتر است بگوییم بعد از سپاهان و استقلال سومین خط حمله قدرتمند مسابقات را دارد و این در حالی است که سایپا با 8 گل زده ضعیف ترین خط حمله در نیمه اول جدول و بعد از ماشین سازی همراه با نساجی دومین خط حمله ضعیف مسابقات را دارد.

نساجی - ذوب آهن

این ملاقات را می توان ملاقاتی حساس در پایین جدول دانست. دو تیم با 9 و 8 امتیاز در رده چهاردهم و پانزدهم جدول قرار دارند و این بازی را می توان یک بازی 6 امتیازی برای این تیم دانست.

نساجی به تازگی مربی خود را تغییر داده و مجید جلالی حرفه ای راهنمایی آن را پذیرفته است و ذوب آهن همچنان به رحمان رضایی اعتماد نموده است.

ذوب آهن که بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری در این فصل داشته، یکی از دو تیمی است که هنوز پیروزی به دست نیاورده و این در حالی است که حداقل دو پیروزی این تیم مقابل فولاد و نفت مسجد سلیمان با اشتباهات داوری از دست رفت.

پیروزی در این ملاقات هیچیک از این دو تیم را از رده چهاردهم بالاتر نخواهد برد اما قطعاً می تواند کار آنها را برای روزهای بعد ساده تر کند.

برنامه هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر به توضیح زیر است؛

آدینه 10 بهمن 99

نساجی مازندران- ذوب آهن اصفهان ساعت 15 استادیوم شهید وطنی

تیم داوری: محمد رضا اکبریان؛ فرهاد مروجی، عباس پورحیدری و موسی مه آبادی، یاری داوران پشت دروازه: علی بای و کیوان علی محمدی

ناظر: فریدون اصفهانیان

نفت مسجد سلیمان- استقلال ساعت 15 استادیوم شهید بهنام محمدی

تیم داوری؛ پیغام حیدری؛ علیرضا ایلدرم، هیوا بهمنی و مهدی شفیعی، یاری داوران پشت دروازه: روح الله شریفی و مصطفی بینش، ناظر: محسن قهرمانی

سایپا- گل گهر سیرجان ساعت 15 استادیوم امام علی (ع)

تیم داوری؛ کوپال ناظمی؛ سعید قاسمی، براتعلی مولوی و حسین گلشنی، یاری داوران پشت دروازه: محمدباقر پور باقر و مهدی جبرئیلی، ناظر: علیرضا یزدانی

شنبه 11 بهمن 99

تراکتور- آلومینیوم اراک ساعت 15 استادیوم یادگار امام تبریز

تیم داوری؛ کمیل غلامی؛ رامین بابایی، محمد شاکر و احمد کاظم لو، یاری داوران پشت دروازه: وحید صالحی و رضوان سرشار، ناظر: نادر جعفری

مس رفسنجان- صنعت نفت آبادان ساعت 15:30 استادیوم شهدای صنعت مس رفسنجان

تیم داوری؛ مرتضی منصوریان؛ یعقوب سخندان، نجف پناهی و بهزاد پناهی، یاری داوران پشت دروازه: حسین زیاری و وحید زمانی، ناظر: حیدر شکور

پرسپولیس- ماشین سازی تبریز ساعت 16:55 استادیوم آزادی

تیم داوری؛ علی صفایی؛ سعید علی نژادیان، حسن انتظاری و مهدی سیفی، یاری داوران پشت دروازه: امیر عرب براقی و مسعود حقیقی، ناظر: حاتم بک پور

فولاد مبارکه سپاهان- شهرخودرو مشهد ساعت 17 استادیوم نقش دنیا اصفهان

تیم داوری؛ موعود بنیادی فر؛ تورج عیوض محمدی، محمدرسول ذورقی و محمدعلی پورمتقی، یاری داوران پشت دروازه: عباس راکی و فرهاد امینی، ناظر: رحیم رحیمی مقدم

فولاد خوزستان- پیکان تهران ساعت 17:10 استادیوم شهدای فولاد اهواز

تیم داوری؛ محمدرضا تارخ؛ امیرمحمد داوودزاده، اسماعیل احمدی و علی اکبر بزرگ پور، یاری داوران پشت دروازه: حسین زمانی و مهرداد خسروی ناظر: اسماعیل صفیری

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1810

به "استقلال به تیم خسیس لیگ بیستم رسید ، وقت امتیاز دادن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال به تیم خسیس لیگ بیستم رسید ، وقت امتیاز دادن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید