افزایش کمی و کیفی آب در لاسجرد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان سمنان از کلنگ زنی مخزن ذخیره آب 500 متر مکعبی مجتمع کوثر روستای لاسجرد خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه هم کمبود منابع آبی این روستا مرتفع و هم کیفیت آن افزایش می یابد.

افزایش کمی و کیفی آب در لاسجرد

به گزارش خبرنگاران- کشاورزیان در آیین کلنگ زنی مخزن ذخیره آب 500 متر مکعبی مجتمع کوثر روستای لاسجرد شهرستان سرخه که با حضور نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان برگزار گشت اظهار کرد: این پروژه در قالب طرح آبرسانی مجتمع کوثر در شهرستان سرخه و روستای لاسجرد اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه حجم کل این پروژه 500 مترمکعب است اضافه کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 11 هزار میلیون ریال و از محل اعتبارات ملی انجام خواهد شد.

مدیرکل آبفار استان سمنان با بیان اینکه مبلغ قرارداد ساخت مخزن آب روستای لاسجرد هشت هزار و 200 میلیون ریال است گفت: این پروژه با هدف کنترل بر منابع آب، بالا بردن کیفیت آب و جبران کمبود آن و افزایش حجم مخزن ذخیره این روستا اجرایی شده است.

احمد همتی، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: این پروژه که اعتبار آن از صندوق توسعه ملی اختصاص یافته، طی یکسال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: در بحث بهسازی معابر نیز اعتبارات خوبی با پیگیری های اجرا شده تخصیص یافته که روستای لاسجرد نیز از این اعتبارات منتفع خواهد شد.

عضو کیسیون بهداشت و درمان با بیان اینکه پیگیری امور و رسیدگی به مطالبات مردمی روستای لاسجرد در خصوص زمین های کشاورزی در دستور کار قرار گرفته است گفت: روستای لاسجرد ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی دارد ودر آینده شاهد رشد و توسعه کشاورزی در این منطقه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 809

به "افزایش کمی و کیفی آب در لاسجرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش کمی و کیفی آب در لاسجرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید