اولین پارک بانوان روستایی در ابرکوه افتتاح شد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران/یزد اولین پارک بانوان روستایی و دو طرح برق رسانی روستایی از جمله طرح های مورد بهره برداری در شهرستان ابرکوه به مناسبت گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر بود که با حضور معاون عمرانی استاندار یزد افتتاح شد.

اولین پارک بانوان روستایی در ابرکوه افتتاح شد

محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در سفره یک روزه دیروز خود، اولین پارک روستایی بانوان استان را در روستای شمس آباد ابرکوه که از محل اعتبارات دهیاری روستا با سرمایه گذاری دو میلیارد و 400 میلیون ریال در مساحت 550 مترمربع ایجاد شده بود را افتتاح کرد.

افتتاح اقامتگاه بومگردی این روستا که با سرمایه گذاری سه میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری شمس آباد در فضایی به وسعت 480 مترمربع ایجاد شده از دیگر طرح های مورد بهره برداری در شهرستان ابرکوه بود.

بهره برداری از طرح های برق رسانی به روستاهای سهراب و دولت آباد محله اردی از شهر مهردشت و برخورداری 79 خانوار از نعمت برق از دیگر این طرح ها بود.

طرح برق رسانی روستای سهراب با نصب یک دستگاه ترانس و ایجاد 760 متر شبکه برق با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 320 میلیون ریال و طرح روستای دولت آباد با نصب یک دستگاه ترانس و ایجاد یک هزار و 850 متر شبکه برق با سرمایه گذاری چهار هزار و 500 میلیون ریال، مورد بهره برداری قرار گرفت.

طرح روشنایی باند ورودی ابرکوه با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، بخشداری مرکزی و فرمانداری ابرکوه، با اعتباری افزون بر 13 هزار و 500 میلیون ریال در قالب ایجاد پنج کیلومتر شبکه برق، نصب دو دستگاه ترانسفورماتور، نصب 175 دستگاه چراغ 150 وات پربازده و نصب 110 اصله پایه فلزی گالوانیزه 12 متری ایجاد و افتتاح شد.

آیین کلنگ زنی طرح های مجتمع دامداری پنج هزار رأسی دام سبک پربازده و مجتمع دامداری صنعتی یک هزار رأسی گاو شیری از دیگر برنامه های سفر معاون استاندار به ابرکوه بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1599

به "اولین پارک بانوان روستایی در ابرکوه افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین پارک بانوان روستایی در ابرکوه افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید