ببینید؛ تریلر تازه تکن 8 به داستان و گیم پلی آن می پردازد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی با انتشار تریلری نو به داستان و گیم پلی بازی مبارزه ای تکن 8 (Tekken 8) پرداخته است.

ببینید؛ تریلر تازه تکن 8 به داستان و گیم پلی آن می پردازد

نوترین نسخه از سری محبوب تکن قرار است برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی منتشر گردد. این بازی روی موتور بازی سازی آنریل انجین 5 در دست توسعه است و به طور کامل از صفر ساخته می گردد. این بدان معناست که از هیچ نوع مدل سه بعدی یا تکستچری از تکن 7 استفاده نمی کند. این نسخه از بازی به طور کلی تمرکز زیادی روی جلوه های بصری خود گذاشته است و علاوه بر مدل های سه بعدی با کیفیت از شخصیت ها، توجه زیادی به بافت هایی نظیر مو و پوست آن ها داشته است.

تکن 8 بعلاوه دارای گیم پلی نو و هیجان انگیزی خواهد بود که روی تاکتیک های تهاجمی بیش از پیش تمرکز دارد. این بازی با حفظ هویت منحصربه فرد این مجموعه، هیجان انگیزترین تجربه سری را با حملات مجذوب کننده و محیط هایی که هم پویا و هم تخریب پذیر هستند، در اختیار بازیکنان قرار می دهد. از طرفی یک مکانیک کاملا نو در بازی به نام Heat System وجود دارد که حملات تهاجمی را با حرکات ویژه و بهبود توانایی های هر شخصیت، بهبود می بخشد.

تریلر نو بازی در کنار نمایش جلوه های بصری شگفت انگیز و گیم پلی بازی بیشتر به داستان آن می پردازد. همانطور که احتمالا می دانید، بازی حماسه غم انگیز دودمان میشیما و کازاما و درگیری های پدر و پسری آن ها را ادامه می دهد. این ماجرا با دنیایی که در اعماق جنگ ویرانگر بین کازویا میشیما و جین کازاما فرو رفته، از جایی آغاز می گردد که نسخه قبلی خاتمه یافته بود.

جین پس از تحمل رنج شکست از کازویا، با سرنوشت خود روبرو می گردد. در این میان مادر او، جون کازاما، پس از غیبت او در سری تکن بالاخره ظاهر شده و در کوشش است تا این دشمنی خونی را برای همواره تغییر دهد. تریلر بازی بعلاوه بازگشت شخصیت های محبوبی مانند پل فینیکس، مارشال لاو، کینگ، لارس الکساندرسون و جک-8 را به نمایش می گذارد.

با وجود این که تکن 8 تاریخ انتشار خاصی ندارد، با این حال گفته شده که در سال 2023 عرضه می گردد. در واقع باندای نامکو اعلام نموده که این بازی ممکن است در سال مالی 2023، یعنی در جایی بین 1 آوریل 2023 (12 فروردین 1402) تا 31 مارس 2024 (12 فروردین 1403) عرضه گردد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آذر 1401 بروزرسانی: 20 آذر 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2520

به "ببینید؛ تریلر تازه تکن 8 به داستان و گیم پلی آن می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر تازه تکن 8 به داستان و گیم پلی آن می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید